با آپدیت جدید اینستاگرام، تصاویر کاربران دیگر را هم ویرایش کنید
با آپدیت جدید اینستاگرام، تصاویر کاربران دیگر را هم ویرایش کنید

قابلیت جدیدی که در اپلیکیشن اینستاگرام در دسترس کاربران قرار گرفته است امکان ویرایش تصاویری را که از طریق دایرکت از کاربران دیگر دریافت می‌کنید فراهم می کند. اینستاگرام اخیراً به روزرسانی‌های جدیدی را پیش روی کاربران قرار داده که با تمرکز روی بهبود قابلیت‌ها در بخش انتشار استوری، به مرحله بهره‌برداری رسیده‌اند. این در […]

قابلیت جدیدی که در اپلیکیشن اینستاگرام در دسترس کاربران قرار گرفته است امکان ویرایش تصاویری را که از طریق دایرکت از کاربران دیگر دریافت می‌کنید فراهم می کند.

اینستاگرام اخیراً به روزرسانی‌های جدیدی را پیش روی کاربران قرار داده که با تمرکز روی بهبود قابلیت‌ها در بخش انتشار استوری، به مرحله بهره‌برداری رسیده‌اند. این در حالی است که حالا قابلیت جدیدی هم برای کاربرانی که از قسمت دایرکت به منظور تبادل پیام‌های خصوصی استفاده می‌کنند عرضه شده است. در قالب این ویژگی جدید، امکان ویرایش تصاویری که دوستان شما از طریق دایرکت برایتان ارسال می‌کنند وجود خواهد داشت. به این منظور کافی است با دریافت تصاویر از طریق دایرکت، آیکون دوربین را در قسمت پایین رابط کاربری لمس کرده تا وارد بخش پاسخ‌دادن به پیام شوید. حالا تصویری را برای بازگرداندن به فرد ارسال کننده پیام انتخاب کنید. به این ترتیب، تصویر اولی که دریافت کرده‌اید نیز در کنار تصویر انتخابی برای پاسخ به کاربر، قرار خواهد گرفت. نکته قابل توجه اینکه در فرایند یادشده می‌توانید امکان تغییر ابعاد، ترسیم اشکال مختلف، اضافه کردن استیکر و یا متن را برای تصویر اصلی دریافتی از کاربر دیگر، در اختیار داشته باشید.

همان‌طور که گفتیم اینستاگرام اخیراً قابلیت‌های فراوانی را پیش روی کاربران قرار داده است. به عنوان نمونه می‌توان به امکان اضافه کردن عکس‌ها و ویدئوهای قدیمی به بخش انتشار استوری اشاره کرد. امکان دنبال کردن هش‌تگ‌های خاص و انتشار استوری از طریق مرورگر وب دستگاه‌های الکترونیکی همراه، از جمله نکات قابل توجه دیگر است. این پلتفرم، به تازگی امکان آن‌را هم فراهم کرده تا بتوانید کاربران دیگر را به حضور در پخش زنده ویدئویی دعوت کرده یا از دیگران تقاضا کنید شما را به این بخش اضافه کنند. اکثر قابلیت‌های یادشده، با تمرکز روی بهبود تجربه کاربران در استفاده از بخش استوری اینستاگرام توسعه یافته‌اند اما به روزرسانی اخیر، گامی است تا کاربران را به سمت استفاده هرچه بیشتر از قابلیت ارسال و دریافت پیام‌های خصوصی در بخش دایرکت ترغیب کند.

در کنار قابلیت ویرایش تصاویر در دایرکت که اینستاگرام از آن با عنوان remixing یاد می‌کند، این شبکه اجتماعی گزینه ارسال عکس یا ویدئو را در قالب پخش یک مرحله‌ای یا به طور پشت سر هم نیز در اختیار کاربران قرار داده است. اینستاگرام اعلام کرده هر دو قابلیت، از امروز در دسترس کاربران خواهند بود. با وجود این، ممکن است این به روزرسانی‌ها به طور تدریجی و با گذشت زمان، در اختیار کاربران در مناطق جغیرافیایی مختلف قرار گیرند.