اردوغان: جهان اسلام در خصوص بیت المقدس قدرت خود را نشان داد
اردوغان: جهان اسلام در خصوص بیت المقدس قدرت خود را نشان داد

رئیس جمهور ترکیه در سخنرانی خود در سودان با اشاره به اقدام کشورهای مسلمان در خصوص بیت المقدس اعلام کرد که جهان اسلام در این رابطه قدرت خود را نشان داد. به گزارش صبح اقتصاد و به نقل از تی آر تی، «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه  در سخنرانی خود در مجلس سودان گفت: […]

رئیس جمهور ترکیه در سخنرانی خود در سودان با اشاره به اقدام کشورهای مسلمان در خصوص بیت المقدس اعلام کرد که جهان اسلام در این رابطه قدرت خود را نشان داد.

به گزارش صبح اقتصاد و به نقل از تی آر تی، «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه  در سخنرانی خود در مجلس سودان گفت: جهان اسلام با اقدام هماهنگ برای رای به قطعنامه قدس در مجمع عمومی سازمان ملل، نشان داد که چقدر می تواند قدرتمند باشد.

اشاره اردوغان به رای گیری روز پنجشنبه ۳۰ آذر در مجمع عمومی سازمان ملل است که اکثریت کشورهای حاضر در آن اقدام آمریکا در خصوص بیت المقدس را محکوم کردند.

رئیس جمهور ترکیه روز پنجشنبه در سخنانی تاکید کرده بود: دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا نتوانسته است حمایت ترکیه در رای سازمان ملل درباره بیت المقدس را خریداری کند. جهان باید یک درس بسیار خوب به ایالات متحده بدهد، آن هم از طریق ایستادگی در برابر فشارهای آمریکا.