استقلال تا پایان دیدار با ذوب آهن وارد نقل و انتقالات نمی‌شود
استقلال تا پایان دیدار با ذوب آهن وارد نقل و انتقالات نمی‌شود

مدیران باشگاه استقلال در نظر دارند به منظور حفظ تمرکز همه بازیکنانشان تا پایان دومین دیدار با ذوب آهن به نقل و انتقالات ورود نکنند.   گرچه فصل فوتبال برای بسیاری از تیم ها به پایان رسیده است، اما سه تیم استقلال، ذوب آهن و پرسپولیس که رده های اول تا سوم لیگ را نیز […]

مدیران باشگاه استقلال در نظر دارند به منظور حفظ تمرکز همه بازیکنانشان تا پایان دومین دیدار با ذوب آهن به نقل و انتقالات ورود نکنند.

  گرچه فصل فوتبال برای بسیاری از تیم ها به پایان رسیده است، اما سه تیم استقلال، ذوب آهن و پرسپولیس که رده های اول تا سوم لیگ را نیز به خود اختصاص دادند همچنان تمریناتشان را دنبال می کنند. چرا که این سه تیم درگیر رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا هستند.باوجود همه گمانه زنی هایی که در خصوص حضور آبی ها در نقل و انتقالات انجام می شود، مدیران این باشگاه قصد ورود به بازار نقل و انتقالات تا پایان دومین بازی با ذوب آهن را ندارند. استقلالی ها معتقدند ورود به نقل و انتقالات موجب بر هم خوردن تمرکز بازیکنان این تیم در آستانه این دیدار حساس می شود.

تیم استقلال در روزهای هجدهم و بیست و پنجم اردیبهشت در اصفهان و تهران برابر تیم ذوب آهن به میدان می رود. این دو بازی از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا است و تیمی که در مجموع دو بازی به پیروزی برسد به مرحله یک چهارم نهایی این مسابقات صعود می کند.