لایحه ای که برای روز یکشنبه تحت عنوان الحاق ایران به کنوانسیون مبارزه با تأمین مالی تروریسم در مجلس مطرح شد و نمایندگان برای مطرح شدن آن دو ماه تنفس خواسته اند یک معاهده استعماری و و در کنه و بنه آن تدوین شده برای تضعیف قدرت مقاومت در نظام است تصویب لایحه الحاق جمهوری […]

لایحه ای که برای روز یکشنبه تحت عنوان الحاق ایران به کنوانسیون مبارزه با تأمین مالی تروریسم در مجلس مطرح شد و نمایندگان برای مطرح شدن آن دو ماه تنفس خواسته اند یک معاهده استعماری و و در کنه و بنه آن تدوین شده برای تضعیف قدرت مقاومت در نظام است

تصویب لایحه الحاق جمهوری اسلامی ایران به کنوانسیون مبارزه با تأمین مالی تروریسم میتواند هزار بار فاجعه بار تر از برجام تلقی میشود.

در طول چهل سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنان قسم خورده و در کمین نشسته‌اند که با اصول و مبانی انقلاب اسلامی مبارزه ای ریشه ای براه بیاندازند.

عده ای در ایران قبول ندارند که ، اختلاف نظام مقدس جمهوری اسلامی  با آمریکا یک اختلاف ریشه دار است و هیچ وقت بین آنها و ایران آنگونه که ایشان مطالبه میکنند،  مصالحه ایجاد نخواهد شد.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید این امر را بوضوح بدانند که ما در لواحق و مکانیزم این الحاق نمی‌توانیم شرطی بگذاریم که در محتوای اصلی کنوانسیون و مفاد اصلی تغییر ایجاد نماید و این امر موجب نپذیرفتن شروط و پذیرفت اصل تصویب خواهد شد، زیرا شرطی که توافق و هدف اصلی آن را نقض کند، بدون هیچ عذر و بهانه ای پذیرفتنی نیست و نخواهد بود.

هدف اصلی این کنوانسیون این است که با تزریق پول به هر سازمانی که آمریکا و اقمارش آنرا تروریست بدانند محکومیت پیدا کرده و آنها بتوانند علیه کشور مربوطه قطعنامه های حمایت از تروریسم صادر کنند و حال شما با هر لفظ و و متد یا سیاستی اگر اصل این محتوا را زیر سئوال ببید آن مصوبه را ندیده و اصل الحاق را دیده می انگارند و شما در هر صورت این بازی دوسر باخت را قبول نموده اید.

پر واضح است که  دشمنان ما همواره از ظرفیت‌های بین المللی خود  استفاده کرده اند تا نظام جمهوری اسلامی را تضعیف کنند وبا این تضعیف به خیال خود  رو به براندازی ببرند.

کسی در این کشور نیست که نداند ،دشمنان ما در حوزه‌های مختلف یا ما را تحریم کرده اند و یا تهدید به تحریم کرده‌اند،

تحریمهای موشکی برای ایران کافیست که این دشمنان بتوانند ما را به گوشه رینگ مقررات خود وضع کرده ببرند.

تحریمهای حقوق بشری برای ایران کافیست که این دشمنان بتوانند ما را به گوشه رینگ مقررات خود وضع کرده ببرند.

تحریمهای حوزه عملیات بانکی کاتسا خود به تنهایی برای ایران کافیست که این دشمنان بتوانند ما را به گوشه رینگ مقررات خود وضع کرده ببرند.

تحریمهای ناشی از برجام و موضوعات هسته ای برای ایران کافیست که این دشمنان بتوانند ما را به گوشه رینگ مقررات خود وضع کرده ببرند.

نمایندگان مجلس نباید اهرم دیگری بدست دشمنان ایران بدهند تا ایشان با اختیار بیشتری امکان ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی را بیابند.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی فریب کارشناسان را نخورند که ملاک خود تحریمی را خود بدست خود امضا نمایند.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی بدانند که با تصویب این الحاقیه دیگر کمک به نهضت‌های آزادیبخش و کسانی که در برابر اشغال خارجی مقاومت می‌کنند، غیر ممکن خواهد شد.

سخت نیست فهمیدن این نکته که از نگاه غربی ها  حزب‌الله، جبهه مقاومت، و حتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، تروریست محسوب میشود.

توجه به ظاهر متن و ندیدن اهداف و اغراض پشت طرح به دشمن کمک میکند همانند برجام بلایی بر سر نظام جمهوری اسلامی بیاورد که راه پس و پیش نداشته باشد.

دولتها در ادوار مختلف با توجیه امرای وقت، کم دود آتش استعماری به چشم این ملت نکرده اند. این معاهده استعماری بیش از انکه کمکی به نظام جمهوری اسلامی باشد یک پایه گذاری ننگین است. امید که نمایندگان مختلف مجلس شورای اسلامی حتی دو ماه دیگر چنانچه حس کنند عده ای منافعشان در تصویب موضوع مطروح باشد ،  با انواع ابتکارات و حتی با ابستراکسیون اجازه طرح موضوع را نداده و ننگ تصویب این معاهده را بجان نخرند. و چنانچه این طرح با همه دقت ها و مصلحت اندیشی های آشکار و پنهان به تصویب رسید، باید مصوبه ای تنظیم و به تصویب برسد که مجلس از شورای عالی قضایی تعقیب امضا کنندگان این الحاق ایران به این کنوانسیون در دولت یازدهم را بخواهند.

من آن چه شرط و شروط است با تو بنمودم.

مباد نام خودت را کنی وسیلت نفرت.

والسلام

حمید رضا نقاشیان