باید امنیت شغلی نیروی کار و جامعه کارگری را تامین کنیم
باید امنیت شغلی نیروی کار و جامعه کارگری را تامین کنیم

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه در دولت های یازدهم و دوازدهم، صدای کارگران شنیده شد، گفت: باید امنیت شغلی نیروی کار و جامعه کارگری را تامین کنیم.  علی ربیعی در مراسم تجلیل از کارگران نمونه به مناسبت هفته کارگر که با حضور رئیس جمهور در سالن اجلاس سران برگزار شد، […]

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه در دولت های یازدهم و دوازدهم، صدای کارگران شنیده شد، گفت: باید امنیت شغلی نیروی کار و جامعه کارگری را تامین کنیم.

 علی ربیعی در مراسم تجلیل از کارگران نمونه به مناسبت هفته کارگر که با حضور رئیس جمهور در سالن اجلاس سران برگزار شد، گفت: دولت خود را در برابر ارتقای کیفیت زندگی کارگران و بازنشستگان، حفظ تولید، کرامت نیروی کار و ایجاد اشتغال، مسئول می داند.

وی ادامه داد: با همین رویکرد در دولت یازدهم و دوازدهم تلاش کردیم تا صدای جامعه کارگری شنیده شود. در همین راستا در این دولت به جامعه کارگری مجوز راهپیمایی صادر شد؛ در حالی که طی ادوار گذشته در هیچ دوره ای کارگران اجازه راهپیمایی نداشتند.

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی افزود: دولت تلاش خود را برای ارتقاء سطح زندگی کارگران و بازنشستگان به کار گرفت، هرچند در این مسیر باید اقدامات بیشتری صورت گیرد.

ربیعی تاکید کرد: ما ناگزیر به تامین امنیت شغلی کارگران هستیم و در این زمینه گام هایی برداشته شده است.