اپل در سال ۲۰۱۸ یک تبلت iPad ارزان قیمت و ۲۵۹ دلاری عرضه می‌کند
اپل در سال ۲۰۱۸ یک تبلت iPad ارزان قیمت و ۲۵۹ دلاری عرضه می‌کند

به تازگی سایت معتبر DigiTimes گزارشی را منتشر کرده است که نشان می‌دهد اپل بازهم قصد دارد در سال آینده یک تبلت iPad ارزان قیمت و با ارزش خرید بالا را عرضه کند. اپل در اوایل سال ۲۰۱۷، تبلت iPad جدیدی را معرفی کرد که دارای یک صفحه نمایش ۹٫۷ اینچی بود و با توجه به قیمت عالی که داشت با […]

به تازگی سایت معتبر DigiTimes گزارشی را منتشر کرده است که نشان می‌دهد اپل بازهم قصد دارد در سال آینده یک تبلت iPad ارزان قیمت و با ارزش خرید بالا را عرضه کند.

اپل در اوایل سال ۲۰۱۷، تبلت iPad جدیدی را معرفی کرد که دارای یک صفحه نمایش ۹٫۷ اینچی بود و با توجه به قیمت عالی که داشت با استقبال خوبی از سوی کاربران روبرو شد. اما به نظر می‌رسد اپل قصد دارد در سال آینده نیز نسخه دیگری از این تبلت را‌ روانه بازار کند که حتی از نسخه کنونی خود نیز قیمت کمتری دارد.

بنا به اطلاعات منتشر شده از سوی سایت Digitimes، اپل قصد دارد در نیمه دوم سال ۲۰۱۸، یک تبلت ۹٫۷ اینچی جدید را عرضه کند که ارزان قیمت‌ترین نسخه از آن، چیزی در حدود ۲۵۹ دلار قیمت خواهد داشت. گفته می‌شود این نسخه پایه دارای ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود. اگر این اطلاعات درست باشد آن‌گاه این نسخه از تبلت‌های اپل حتی ۷۰ دلار از نسخه‌های کنونی خود ارزان قیمت‌تر خواهند بود. اگرچه این اطلاعات هنوز از سوی منبع دیگری تایید نشده است اما قیمت پایین این تبلت‌ها می‌تواند با افزایش تقاضای خرید از سوی کاربران روبرو شود.

اگرچه در طی سال‌های اخیر بازار تبلت‌ها با کاهش شدید تقاضا از سوی کاربران روبرو شده است اما اپل توانسته است بازهم با محصولات خود در این رده به موفقیت‌های بزرگی دست پیدا کند. طبق گزارشی که چندی پیش از سوی این کمپانی منتشر شد، میزان فروش تبلت‌های این کمپانی در شش ماه گذشته یک رشد دو رقمی را تجربه کرده است.

در بخش دیگری از این گزارش Digitimes، اعلام شده است که عرضه این تبلت‌های جدید ارزان قیمت ممکن است موج جدیدی از رقابت‌ها میان اپل و رقبای او در بازار تبلت‌ها به راه بیاندازد. در حال حاضر سامسونگ، آمازون، هواوی و لنوو جدی‌ترین رقبای اپل در این بازار هستند.