باشگاه استقلال با بازیکنان مدنظر شفر تمام کرد
باشگاه استقلال با بازیکنان مدنظر شفر تمام کرد

دبیر هیات مدیره باشگاه استقلال از توافق این باشگاه با تعدادی از بازیکنان مدنظر وینفرد شفر خبر داد. پندار توفیقی درباره آخرین وضعیت نقل و انتقالات باشگاه استقلال، گفت: تقریبا با تمام بازیکنان مدنظر وینفرد شفر مذاکره کردیم و حتی با بعضی از آنها تمام هم کرده ایم که به زودی اسامی آنها اعلام می‌شود. […]

دبیر هیات مدیره باشگاه استقلال از توافق این باشگاه با تعدادی از بازیکنان مدنظر وینفرد شفر خبر داد.

پندار توفیقی درباره آخرین وضعیت نقل و انتقالات باشگاه استقلال، گفت: تقریبا با تمام بازیکنان مدنظر وینفرد شفر مذاکره کردیم و حتی با بعضی از آنها تمام هم کرده ایم که به زودی اسامی آنها اعلام می‌شود.

وی افزود: یکی دو بازیکن دیگر هم هستند که با باشگاه هایشان قرارداد دارند و چون بازیکنان کلیدی محسوب می شوند، جذبشان مشکل می شود. بنابراین سراغ اولویت های دوم لیست شفر می رویم. سعی می کنیم لیست کامل شفر را جذب کنیم. الان هم نمی توانم اسمی بیاورم چون دلال ها قیمت بازیکنان را چندبرابر می کنند.

دبیر هیات مدیره باشگاه استقلال در خصوص وضعیت مامه تیام هم تاکید کرد: تیام در حال حاضر سنگال است و از ما فرصت خواست تا درباره پیشنهاد استقلال تصمیم بگیرد. مجموعه ای از عوامل و مشکلات کنار هم قرار داشت. من آخرین بار شب گذشته با تیام صحبت کردم. قرار شد او در آرامش و به دور از حواشی تصمیم بگیرد.

توفیقی در پاسخ به این سئوال که چقدر احتمال می دهد تیام با استقلال تمدید کند؟ گفت: من پیش گو نیستم ولی امیدوارم همه چیز خوب پیش برود.