بیرانوند، بهترین گلر دور اول جام جهانی
بیرانوند، بهترین گلر دور اول جام جهانی

نشریه معتبر آ.اس، علیرضا بیرانوند را به عنوان بهترین دروازه بان دور اول دیدارهای مرحله گروهی جام جهانی انتخاب کرد. به گزارش “ورزش سه”، بیرانوند درخشش فوق العاده ای در دیدار مقابل مراکش داشت و در چندین صحنه بسیار حساس، دروازه ایران را نجات داد. این عملکرد بی نقص از علیرضا بیرانوند، از چشم کارشناسان […]

نشریه معتبر آ.اس، علیرضا بیرانوند را به عنوان بهترین دروازه بان دور اول دیدارهای مرحله گروهی جام جهانی انتخاب کرد.

به گزارش “ورزش سه”، بیرانوند درخشش فوق العاده ای در دیدار مقابل مراکش داشت و در چندین صحنه بسیار حساس، دروازه ایران را نجات داد. این عملکرد بی نقص از علیرضا بیرانوند، از چشم کارشناسان نشریه آ.اس دور نمانده و گلر پرسپولیس، به عنوان برترین گلر مرحله اول دیدارهای گروهی جام جهانی انتخاب شده است.

کارشناس آ.اس در توضیح عملکرد بیرانوند نوشته:” ایران با یک پیروزی خفیف مقابل مراکش و به کمک گل به خودی بوهادوز کار را شروع کرد. ولی این پیروزی با دفاع مستحکمی که کی روش در زمین پیاده کرده بود و همچنین عملکرد درخشان بیرانوند حاصل شد. دروازه بان ایران مهاجمان مراکش را خسته کرده بود، تمام شوت ها را دفع می‌کرد و نمایش فوق العاده ای داشت. اسپانیا برای اینکه دیوار مستحکم ایران را فرو بریزد، باید خیلی دقیق باشد.”

این نشریه در خط دفاعی، کولاروف از صربستان، شار از سوئیس، هکتور مورنو از مکزیک و خیمنز از اروگوئه را در ترکیب خود قرار داده است.

در خط میانی، هیروینگ لوزانو، ستاره درخشان مکزیک مقابل آلمان، لوکا مودریچ، کاپیتان کرواسی و کوتینیو، ستاره برزیل قرار گرفته اند. در خط حمله نیز دیگو کاستا که دو گل مقابل پرتغال به ثمر رساند، هری کین که دو گل وارد دروازه تونس کرد و کریستیانو رونالدو  که مقابل اسپانیا هت تریک کرد، در فهرست آ.اس قرار دارند.