تسهیلات بانکی اشتغال افزایش می یابد
تسهیلات بانکی اشتغال افزایش می یابد

سخنگوی دولت گفت: امید ما به افزایش اشتغال در سال جدید به این جهت است که میزان تسهیلات بانکی از هجده هزار و پانصد میلیارد تومان به ۷۳ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان افزایش می‌یابد. محمدباقر نوبخت در نشست خبری هفتگی خود با اهالی رسانه با بیان اینکه ما حدود ۱۸ هزار و پانصد میلیارد […]

سخنگوی دولت گفت: امید ما به افزایش اشتغال در سال جدید به این جهت است که میزان تسهیلات بانکی از هجده هزار و پانصد میلیارد تومان به ۷۳ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان افزایش می‌یابد.

محمدباقر نوبخت در نشست خبری هفتگی خود با اهالی رسانه با بیان اینکه ما حدود ۱۸ هزار و پانصد میلیارد تومان به بیست و هفت هزار واحد کوچک تولیدی تسهیلات داده‌ایم، گفت: این میزان از طریق بانک‌ها تامین شد و حدود شش هزار و هفتصد میلیارد تومان هم به طرح خوزستان از سوی دولت داده شد و برای طرح‌های آب‌های مرزی نیز سالی دو میلیارد دلار از سوی قرارگاه تخصیص داده می‌شود.

وی افزود: حدود پنجاه هزار میلیارد تومان دولت برای طرح‌های توسعه‌ای و رشد اشتعال تخصیص داده است که در کنار تسهیلاتی که از سوی بانک‌ها داده شده است، در سال گذشته وضعیت اقتصادی را بهبود بخشید.

نوبخت تاکید کرد: امید ما به افزایش اشتغال در سال جدید به این جهت است که میزان تسهیلات بانکی از هجده هزار و پانصد میلیارد تومان به ۷۳ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان افزایش می‌یابد.

وی افزود: همچنین ۱۲۶ هزار میلیارد تومان بودجه عمرانی در سال جدید جایگزین ۵۰ هزار میلیارد تومان سال گذشته شده است.