در نمایشگاه کتاب تهران را سه بعدی ببینید
در نمایشگاه کتاب تهران را سه بعدی ببینید

انتشارات سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران در نمایشگاه کتاب تهران دو مجموعه عکس «تهران از بالا» و «تهران سه بعدی» را ارائه کرده است. به نقل از روابط عمومی سازمان فاوای شهرداری تهران، انتشارات سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران با حضور در سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به ارائه […]

انتشارات سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران در نمایشگاه کتاب تهران دو مجموعه عکس «تهران از بالا» و «تهران سه بعدی» را ارائه کرده است.

به نقل از روابط عمومی سازمان فاوای شهرداری تهران، انتشارات سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران با حضور در سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به ارائه محصولات فرهنگی متنوعی پرداخته که از میان آنها می توان به جدیدترین نقشه ها و کتابی با قابلیت تماشای سه بعدی تهران اشاره کرد.

این ناشر با ارائه ۲۹ عنوان کتاب، اطلس و نقشه در این دوره از نمایشگاه حضور دارد. در غرفه سازمان فاوای شهرداری تهران کتاب‌هایی با موضوعات شهرسازی، مدیریت شهری، فناوری اطلاعات، آمار و اطلاعات مکانی ارائه شده است.

همچنین دو نقشه از شهر تهران در مقیاس‌های مختلف و اطلس‌های کیفیت زندگی، پایداری شهری، رصد وضعیت شهرسازی، راهیاب و … نیز از دیگر محصولات فرهنگی ارائه شده در این غرفه است.

علاوه بر اطلس‌های موجود، آخرین آمارنامه‌ها و نظام جامع آماری شهر و شهرداری تهران، منتشر شده توسط سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری نیز در این دوره از نمایشگاه کتاب ارائه می‌شود.

از دیگر محصولات موجود نیز می‌توان به دو مجموعه عکس «تهران از بالا» و «تهران سه بعدی» اشاره کرد که شامل عکس‌های شهر تهران و جذابیت‌های بصری و گردشگری این شهر می‌شود.

غرفه انتشارات سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران در شبستان مصلای امام خمینی، راهروی شماره ۱۷، غرفه شماره ۱۵ قرار دارد و پذیرای مراجعین و علاقمندان است.