تور کنسرت های گروه «دنگ شو» در تهران و شهرستان ها برگزار می شود
تور کنسرت های گروه «دنگ شو» در تهران و شهرستان ها برگزار می شود

مدیر برنامه های گروه موسیقی «دنگ شو» از برگزاری تور کنسرت های این گروه در تهران و شهرستان ها و تلاش برای تولید یک آلبوم ویژه و متفاوت خبر داد. حمید خسروبیگی مدیر برنامه های گروه موسیقی «دنگ شو» با اشاره به تازه ترین فعالیت های انجام گرفته این مجموعه توضیح داد: به تازگی تور […]

اجرا

مدیر برنامه های گروه موسیقی «دنگ شو» از برگزاری تور کنسرت های این گروه در تهران و شهرستان ها و تلاش برای تولید یک آلبوم ویژه و متفاوت خبر داد.

حمید خسروبیگی مدیر برنامه های گروه موسیقی «دنگ شو» با اشاره به تازه ترین فعالیت های انجام گرفته این مجموعه توضیح داد: به تازگی تور کنسرت های کانادا گروه «دنگ شو» به پایان رسیده و بسیار خوشحالیم که این کنسرت ها فراتر از پیش بینی های ما با استقبال علاقه مندان مواجه شد به طوری که بلیت کنسرت ها چند ساعت بعد از اعلام فروش در سایت به اتمام می رسید. ما دوست داشتیم که این برنامه ها در زمان بیشتری به علاقه مندان ارائه می شد اما نتوانستیم در مدت زمان بیشتری کنسرت ها را اجرا کنیم.

وی ادامه داد: با توجه به برنامه ریزی های انجام گرفته بعد از پایان ایام محرم و صفر تور کنسرت های گروه «دنگ شو» در تهران و شهرستان ها برگزار می شود که بنا داریم در این کنسرت ها همچون برنامه های قبلی علاوه بر اجرای آثار منتخب و پرطرفدار گروه، تعدادی از آثار جدید را برای طرفداران اجرا کنیم که امیدوارم بتوانیم طبق زمان بندی نسبت به برگزاری کنسرت ها در تهران و شهرستان های مورد نظر اقدامات لازم را انجام دهیم.

مدیر برنامه های گروه موسیقی «دنگ شو» خبر داد: اگر تمامی برنامه ها طبق زمان بندی صورت گیرد بنا داریم تا قبل از پایان سال یک آلبوم بسیار متفاوت و جالب منتشر کنیم که فعلا ترجیح می دهم درباره جزییات آن اطلاعاتی منتشر نشود، اما طرفداران مطمئن باشند این آلبوم یکی از متفاوت ترین آثار گروه «دنگ شو» خواهد بود.

خسرو بیگی در پایان با اشاره به انتشار آلبوم «مدّ و نای» نیز بیان کرد: خوشبختانه در پیام هایی که از سوی مخاطبان دریافت می کنیم این آلبوم با استقبال مواجه شده و اغلب شنوندگان آثار گروه «دنگ شو» از کیفیت آلبوم راضی بودند. اما یکی از مواردی که اعضای گروه را هم ناراحت کرد، کیفیت نامطلوب بسته بندی برخی از آلبوم ها و نحوه پخش آنها در شهرستان ها است که واقعا از دست ما خارج بود و امیدوارم آن دسته از شنوندگانی که با این اشکال بعد از خریداری آلبوم مواجه شدند عذرخواهی ما را بپذیرند. به هر حال امیدوارم صنعت بسته بندی و فروش محصولات موسیقایی در همه حوزه ها به سمتی هدایت شود که دیگر شاهد چنین اتفاقاتی حتی در کوچک ترین شکل آن نباشیم.