اسپیکری که حریم شخصی کاربران را حفظ می‌کند
اسپیکری که حریم شخصی کاربران را حفظ می‌کند

در همین راستا به‌تازگی یک شرکت فناورانه اسپیکر هوشمندی ساخته است که در ظاهر همان کارهای دیگر اسپیکرهای هوشمند را انجام می‌دهد اما یک ویژگی متمایز دارد که دیگر اسپیکرها فاقد آن هستند.به‌گفته سازندگان این اسپیکر که Mycroft Mark2 نام دارد، این دستگاه حریم شخصی کاربران را حفظ می‌کند. به عبارتی این شرکت قول داده است که […]

در همین راستا به‌تازگی یک شرکت فناورانه اسپیکر هوشمندی ساخته است که در ظاهر همان کارهای دیگر اسپیکرهای هوشمند را انجام می‌دهد اما یک ویژگی متمایز دارد که دیگر اسپیکرها فاقد آن هستند.به‌گفته سازندگان این اسپیکر که Mycroft Mark2 نام دارد، این دستگاه حریم شخصی کاربران را حفظ می‌کند. به عبارتی این شرکت قول داده است که اطلاعات کاربران این اسپیکر را محرمانه نگه دارد و حفظ حریم خصوصی و استقلال داده‌های کاربران جزو اصول اولیه این شرکت است و به حریم خصوصی کاربران احترام می‌گذارد.
دستگاه Mark2 نیز با صوت کار می‌کند و کاربران می‌توانند آنچه را می‌خواهند با صوت اعلام کنند و چون در آن۴ میکروفن پیشرفته به‌کار رفته است از هر جای خانه دستوری به او داده شود، اجرا می‌کند. از جمله دستگاه‌هایی است که به کمک هوش مصنوعی قادر است با کاربر ارتباط برقرار کرده و صحبت کند.
به گفته سازندگان این پلتفرم، اسپیکر Mycroft Mark2‌ بسیار نوآورانه و دارای هوش مصنوعی است. پردازش اطلاعات شفاف و قابل تنظیم است. این دستگاه نویزگیر صدا دارد و در عین حال دارای صفحه نمایشی برای نمایش اطلاعاتی مانند وضعیت آب و هوا، ساعت، لیست خرید، اخبار و… است. این اسپیکربه گونه‌ای طراحی شده است که می‌توان در همه جای خانه از آن استفاده کرد. دستگاه از طریق پورت USB شارژ و قابلیت اتصال به وای فای را نیز دارد و دارای بلوتوث است. موسیقی را با صدای پرقدرت و استریویی نیز پخش می‌کند. گفتنی است این اسپیکر قرار است نیمه دوم سال ۲۰۱۸ با قیمت ۲۹۹ دلار راهی بازار شود.