حمایت مجلس و دولت از سپاه پاسداران/اقدامات اخیر آمریکا تبعات سنگینی برای خودش دارد
حمایت مجلس و دولت از سپاه پاسداران/اقدامات اخیر آمریکا تبعات سنگینی برای خودش دارد

جواد کریمی‌قدوسی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی صبح اقتصاد، با اشاره به اقدامات ماجراجویانه و گستاخانه آمریکا در منطقه، گفت: دشمنی آمریکائیها از اول بوده و هست و تمام شدنی نیست، فقط باید این موضوع برای تعداد قلیلی از دولتمردان ما جابیفتد. وی در […]

مجلس

جواد کریمی‌قدوسی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی صبح اقتصاد، با اشاره به اقدامات ماجراجویانه و گستاخانه آمریکا در منطقه، گفت: دشمنی آمریکائیها از اول بوده و هست و تمام شدنی نیست، فقط باید این موضوع برای تعداد قلیلی از دولتمردان ما جابیفتد.
وی در ادامه افزود:آمریکائیها هرروز برعلیه کشورهای که رو به توسعه و پیشرفت هستند، از جمله ایران نقشه های شوم را طرح ریزی می کنند.
نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمریکا در اقدامی اخیرسپاه پاسداران انقلاب اسلامی را گروهی تروریستی اعلام کرد، بیان داشت: صبر جمهوری اسلامی هم اندازه دارد و باید بدانند که اینگونه اقدامات آنها تبعات سنگینی برای خودشان دارد.
کریمی قدوسی اضافه کرد: مجلس و دولت حمایت خود را از این نهاد مقدس خواهند داشت و با دیپلماسی انقلابی نخواهند گذاشت نقشه های بچه گانه و مضحک آنها عملی شود.
وی با اشاره به اینکه از نظر آمریکائیها گروه های تروریستی داعش و امثالهم که خلق شده خودشان هستند، در ردیف تروریست قرار ندارند ولی سپاه پاسداران که حامی مظلومین و ستمدیدگان است تروریست خوانده می شود، بیان کرد: تاکنون اگر رصد اطلاعاتی و خوب سپاه در منطقه نبود، امریکائیها و اجانب مزدورش بیش از این آشفتگی در منطقه ایجاد می کردند.