دومین فستیوال سفر و هفت سین نوروزی برگزار می شود
دومین فستیوال سفر و هفت سین نوروزی برگزار می شود

دومین فستیوال گردشگری سفر و هفت سین نوروزی با حمایت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران از تاریخ ۲۵ تا ۳۰ بهمن ماه به مدت شش روز برگزار می شود. در دومین فستیوال سفر و هفت سین نوروزی که در ارگ تجریش برپا می شود، ۸۰ شرکت‌کننده حضور خواهند داشت. این […]

دومین فستیوال گردشگری سفر و هفت سین نوروزی با حمایت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران از تاریخ ۲۵ تا ۳۰ بهمن ماه به مدت شش روز برگزار می شود.

در دومین فستیوال سفر و هفت سین نوروزی که در ارگ تجریش برپا می شود، ۸۰ شرکت‌کننده حضور خواهند داشت. این نمایشگاه که دومین فستیوال فروش تورهای نوروزی و صنایع دستی ویژه نوروز است با هدف معرفی جاذبه‌‎های توریستی و صنایع دستی ویژه نوروز به عموم مردم کشورمان در سطح استانی برگزار می شود.

در این فستیوال آژانس‌ها، دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری، هتل‌ها، بیمه‌ها،تجهیزات سفر و کمپینگ، مراکز تفریحی، صنایع دستی، نشریه‌ها حضور داشته و طی شش روز برگزاری نمایشگاه به معرفی تازه‌ترین خدمات و دستاوردهای خود می پردازند.

بازدید از این نمایشگاه برای عموم مردم و علاقمندان به صنعت گردشگری آزاد بوده و شرکت‌کنندگان در این فستیوال از ساعت ۱۱ تا ۲۱ پذیرای عموم علاقمندان هستند. همچنین طی روزهای برگزاری فستیوال،  مردم می توانند با انواع تورها ارزان قیمت و با کیفیت آشنا شده و در کنار آن می‌توانند با ارایه‌دهندگان خدمات سفر ارتباط چهره ‌به ‌چهره برقرار کرده و در فضای تعامل و ارتباط دو سویه با تازه‌ترین دستاوردها و خدمات آنان آشنا شوند.