قابلیت دیدن کاربران آنلاین در اینستاگرام
قابلیت دیدن کاربران آنلاین در اینستاگرام

هر روز بر قابلیت های شبکه های اجتماعی مختلف افزوده می‌شود و اینستاگرام نیز از این قاعده مستثنی نیست. این شبکه اجتماعی در تازه ترین آپدیت خود قابلیتی ارائه داده که کاربران می توانند از آخرین زمان آنلاین بودن دوستان خود مطلع شوند.  به این ترتیب می‌توانید بدانید کدام‌یک از دوستانتان آنلاین است یا آخرین […]

هر روز بر قابلیت های شبکه های اجتماعی مختلف افزوده می‌شود و اینستاگرام نیز از این قاعده مستثنی نیست. این شبکه اجتماعی در تازه ترین آپدیت خود قابلیتی ارائه داده که کاربران می توانند از آخرین زمان آنلاین بودن دوستان خود مطلع شوند.

 به این ترتیب می‌توانید بدانید کدام‌یک از دوستانتان آنلاین است یا آخرین زمان فعالیت آن‌ها چه‌موقع بوده است. البته اینستاگرام این امکان را هم ایجاد کرده است که اگرعلاقمند نبودید ساعت ورود و خروج شما در اینستاگرام مشخص باشد، می توانید آن را غیر فعال کنید.

اما چگونه از آنلاین بودن دوستان خود در اینستاگرام مطلع شویم؟ اگر اینستاگرام خود را به آخرین نسخه به‌روز کنید و به صفحه پیام‌های شخصی دایرکت مراجعه کنید می بینید که زیر نام هر کدام از گفتگوهای شما آخرین زمان آنلاین بودن فرد نمایش داده می‌شود. البته اگر هم زمانی درج نشده و یا عبارت Tap to Chat را مشاهده می‌کنید به این معناست که فرد مورد نظر اینستاگرام خود را آپدیت نکرده و یا وضعیت آنلاین بودن خود را مخفی کرده است. برای مخفی کردن آنلاین بودن تان در اینستاگرام نیز تنها کافی است وارد پروفایل خود شوید و با دکمه سه‌نقطه یا چرخ‌دنده وارد تنظیمات شوید. سپس گزینه Show Activity Status را غیرفعال کنید.