زمان بازگشت استقلال بعد از سوپرجام/ دیدار با پرسپولیس منتفی است؟
زمان بازگشت استقلال بعد از سوپرجام/ دیدار با پرسپولیس منتفی است؟

سرمربی استقلال همچنان خواهان عدم حضور در دیدار سوپرجام است و این در حالی است که سازمان لیگ هیچ تغییری در برنامه‌این دیدار ترتیب نداده است. حضور آبی پوشان تهران در دیدار سوپرجام همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. در حالی که سازمان لیگ نه تنها هیچ تغییری در برنامه برگزاری دیدار سوپرجام اعلام […]

سرمربی استقلال همچنان خواهان عدم حضور در دیدار سوپرجام است و این در حالی است که سازمان لیگ هیچ تغییری در برنامه‌این دیدار ترتیب نداده است.

حضور آبی پوشان تهران در دیدار سوپرجام همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. در حالی که سازمان لیگ نه تنها هیچ تغییری در برنامه برگزاری دیدار سوپرجام اعلام نکرده و همچنان به برگزاری آن در تاریخ از پیش تعیین شده اصرار می‌ورزد، باشگاه استقلال همچنان بر موضع خود مبنی بر عدم حضور در این بازی پافشاری می‌کند.

وینفرد شفر سرمربی آبی پوشان که هنوز چارچوب دقیق تیمش را نمی‌شناسد و به درستی نمی‌داند برای فصل بعد چه بازیکنانی را در اختیار دارد یا نه و هنوز تمریناتش کامل نشده است، با حضور در این بازی مخالف است و کماکان می‌کوشد تا حتی المقدور تیمش در این بازی به میدان نرود.

صبح امروز سید پندار توفیقی معاون ورزشی باشگاه استقلال در گفتگوی زنده تلویزیونی زمان بازگشت آبی پوشان از اردوی پیش فصل خود در ترکیه را بین ۳۱ تیر تا ۲ مرداد اعلام کرد و این در حالی است که تاریخ برگزاری سوپرجام ۲۹ تیر می‌باشد.

در واقع توفیقی به صورت تلویحی عدم حضور آبی پوشان در این دیدار سنتی پیش فصل که بین دو قهرمان جام حذفی و لیگ برتر برگزار می‌شود را اعلام کرد. در این صورت نه تنها جرایم مالی از سوی فدراسیون برای آبی پوشان در نظر گرفته می‌شود، بلکه نتیجه این دیدار نمادین هم سه بر صفر به سود سرخ پوشان اعلام شده و این تیم بدون بازی کردن با استقلال قهرمان سوپرجام می شود. ضمن این که در تاریخچه دربی سرخابی‌ها هم یک پیروزی به پیروزی‌های پرسپولیس و یک شکست به شکستهای استقلال اضافه خواهد شد.