لزوم ایجاد هرچه سریع‌تر زیرساخت‌های گردشگری با ظرفیت خزر
لزوم ایجاد هرچه سریع‌تر زیرساخت‌های گردشگری با ظرفیت خزر

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی گفت: با توجه به ظرفیت مناسب خزر در زمینه گردشگری باید هرچه سریع‌تر زیرساخت‌ها را ایجاد کنیم.  «رضا مسرور» در حاشیه بازدید مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی از بندر کاسپین و زیرساخت‌های تجاری و گردشگری منطقه آزاد انزلی، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه […]

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی گفت: با توجه به ظرفیت مناسب خزر در زمینه گردشگری باید هرچه سریع‌تر زیرساخت‌ها را ایجاد کنیم.

 «رضا مسرور» در حاشیه بازدید مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی از بندر کاسپین و زیرساخت‌های تجاری و گردشگری منطقه آزاد انزلی، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به ظرفیت خوب و مناسب خزر در زمینه گردشگری، هرچه سریع‌تر باید زیر ساخت‌ها را در این زمینه ایجاد کنیم.

وی با اشاره به این‌که طرحی که مورد بازدید قرار گرفت مارینایی است که توسط سازمان منطقه آزاد انزلی در حال احداث است، گفت: هم‌چنین برنامه‌ای مشترک با سازمان بنادر در شهر انزلی داریم تا اسکله تفریحی ایجاد شود و بتوانیم گردشگری دریایی را در سال جاری آغاز کنیم.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی با تأکید بر این‌که در استان گیلان فعالیت‌های زیادی در زمینه دریایی باید انجام شود، تصریح کرد: باید به‌صورت شبکه‌ای در شهرهایی مانند لنگرود، چمخاله، کیاشهر، آستارا و تالش مارینا ایجاد کنیم.

مسرور خاطرنشان کرد: ایجاد این مارینای شبکه‌ای مطمئناً در ایجاد اشتغال بسیار کمک می‌کند و بخشی از اشتغال استان می‌تواند از طریق این ظرفیت‌های دریایی ایجاد شود.