شاخص بورس  ۴۳۸واحد دیگر افت کرد
شاخص بورس  ۴۳۸واحد دیگر افت کرد

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه ۴۳۸واحد دیگر افت کرد. در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه تعداد ۷۹۳میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزش ۱۷۵میلیارد تومان در ۶۱هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با افت ۴۳۸واحدی در ارتفاع ۹۵هزار و ۳۴۱واحد قرار گرفت. بیشترین تأثیر منفی بر حرکت دماسنج بازار سهام در […]

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه ۴۳۸واحد دیگر افت کرد.

در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه تعداد ۷۹۳میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزش ۱۷۵میلیارد تومان در ۶۱هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با افت ۴۳۸واحدی در ارتفاع ۹۵هزار و ۳۴۱واحد قرار گرفت.

بیشترین تأثیر منفی بر حرکت دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی فولاد مبارکه اصفهان، گسترش نفت و گاز پارسیان و ارتباطات سیار ایران شد و در مقابل نمادهای معاملاتی خدمات انفورماتیک، فولاد خوزستان و پتروشیمی جم با رشد خود مانع افت بیشتر شاخص شدند.

شاخص‌های اصلی بازار سرمایه هم روز منفی را پشت سر گذاشتند به‌طوری که شاخص قیمت (وزنی ــ ارزشی) ۱۳۹واحد، کل (هموزن) ۱۹۷واحد، قیمت (هموزن) ۱۴۶واحد، آزاد شناور ۶۹۱واحد و شاخص‌های‌ بازار اول و دوم به ترتیب ۳۳۰ و ۸۳۴ واحد افت کردند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۱۸۸میلیون ورقه به‌ارزش ۲۱۴میلیارد تومان در ۳۵هزار نوبت، آیفکس ۱۱٫۱ واحد افت کرد و در ارتفاع ۱۰۸۵واحد قرار گرفت.