شاخص بورس ۴۶۱ واحد کاهش یافت
شاخص بورس ۴۶۱ واحد کاهش یافت

در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه تعداد ۹۵۷میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزش ۲۰۷میلیارد تومان در ۵۷هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با افت ۴۶۱واحدی در ارتفاع ۹۶هزار و ۲۸۷واحد قرار گرفت. بیشترین تأثیر منفی بر حرکت دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای پتروشیمی خارک، صنایع پتروشیمی خلیج فارس و […]

در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه تعداد ۹۵۷میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزش ۲۰۷میلیارد تومان در ۵۷هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با افت ۴۶۱واحدی در ارتفاع ۹۶هزار و ۲۸۷واحد قرار گرفت.
بیشترین تأثیر منفی بر حرکت دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای پتروشیمی خارک، صنایع پتروشیمی خلیج فارس و فولاد مبارکه اصفهان شد و در مقابل نمادهای معاملاتی ارتباطات سیار ایران، معدنی و صنعتی و چادرملو و پتروشیمی مبین با رشد خود مانع افت بیشتر شاخص شدند.
شاخص‌های اصلی بازار سرمایه هم روز منفی را پشت سر گذاشتند به‌طوری که شاخص قیمت (وزنی ــ ارزشی) ۱۴۶واحد، کل (هموزن) ۱۸۶واحد، قیمت (هموزن) ۱۳۸واحد، آزاد شناور ۶۶۲واحد و شاخص‌های‌ بازار اول و دوم به ترتیب ۳۹۲و ۶۴۰واحد افت کردند.
بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۳۱۵میلیون ورقه به‌ارزش ۲۰۶میلیارد تومان در ۳۸هزار نوبت، آیفکس ۱۰٫۴ واحد افت کرد و در ارتفاع ۱۰۶۴واحد قرار گرفت.