شاخص بورس ۱۶۵ واحد رشد کرد
شاخص بورس ۱۶۵ واحد رشد کرد

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه ۱۶۵ واحد رشد کرد. در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه تعداد ۱۰۵۵میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزش ۲۷۹میلیارد تومان در ۶۴هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با رشد ۱۶۵واحدی در ارتفاع ۹۶هزار و ۱۹۴واحد قرار گرفت. بیشترین تأثیر مثبت بر رشد دماسنج بازار سهام در […]

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه ۱۶۵ واحد رشد کرد.

در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه تعداد ۱۰۵۵میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزش ۲۷۹میلیارد تومان در ۶۴هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با رشد ۱۶۵واحدی در ارتفاع ۹۶هزار و ۱۹۴واحد قرار گرفت.

بیشترین تأثیر مثبت بر رشد دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی شرکتهای فولاد مبارکه اصفهان، گسترش نفت و گاز پارسیان و پالایش نفت بندرعباس شد و در مقابل نمادهای معاملاتی گروه مدیریت سرکایه گذاری امید، سرمایه گذاری غدیر و سرمایه‌گذاری ملی ایران با افت خود مانع افزایش بیشتر شاخص شدند.

شاخص‌های اصلی بازار سرمایه هم روز مثبتی را پشت سر گذاشتند به‌طوری که شاخص قیمت (وزنی ــ ارزشی) ۵۲واحد، کل (هموزن) ۷واحد، قیمت (هموزن) ۵واحد، آزاد شناور ۱۷۶واحد و شاخص‌های‌ بازار اول و دوم به ترتیب ۱۵۶ و ۱۴۹ واحد رشد کردند.

بر اساس این گزارش؛ در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۲۱۰میلیون ورقه به‌ارزش ۳۲۳میلیارد تومان در ۳۰هزار نوبت، آیفکس ۱٫۶ واحد رشد کرد و در ارتفاع ۱۰۸۲واحد قرار گرفت.