عملکرد چشمگیر Xiaomi MI Note 3 در بررسی دوربین وب‌سایت DxOMark؛ صدرنشین جدید لیست گوشی‌های شیائومی
عملکرد چشمگیر Xiaomi MI Note 3 در بررسی دوربین وب‌سایت DxOMark؛ صدرنشین جدید لیست گوشی‌های شیائومی

گوشی هوشمند Xiaomi Mo Note 3 جدیدترین محصول شیائومی است که توسط وب‌سایت DxOMark بررسی شده و نکته قابل توجه، جایگاه بالایی است که این دستگاه در بخش عملکرد دوربین در میان گوشی‌های این برند چینی بدست آورده است. وب‌سایت DxOMark که در زمینه بررسی عملکرد دوربین گوشی‌های هوشمند، شهرت جهانی دارد در تازه‌ترین پروژه خود، عملکرد MI Note 3 شرکت شیائومی را […]

گوشی هوشمند Xiaomi Mo Note 3 جدیدترین محصول شیائومی است که توسط وب‌سایت DxOMark بررسی شده و نکته قابل توجه، جایگاه بالایی است که این دستگاه در بخش عملکرد دوربین در میان گوشی‌های این برند چینی بدست آورده است.

وب‌سایت DxOMark که در زمینه بررسی عملکرد دوربین گوشی‌های هوشمند، شهرت جهانی دارد در تازه‌ترین پروژه خود، عملکرد MI Note 3 شرکت شیائومی را بررسی کرده است. می نوت ۳ در این بررسی موفق شده امتیاز ۹۰ را به خود اختصاص دهد تا در کنار گوشی هوشمندی نظیر HTC U11 قرار گیرد. در صورتی که امتیازها را به صورت مجزا بررسی کنیم، این محصول، امتیاز ۹۴ را برای بخش عکس‌برداری و امتیاز ۸۲ را برای بخش فیلم‌برداری به دست آورده است.

شیائومی می نوت ۳ به واسطه آنچه عملکرد قابل اتکا و سریع سیستم فوکوس خودکار، توانایی خوب در بزرگنمایی و شبیه‌سازی خوب افکت بوکه عنوان شده مورد تحسین قرار گرفته است اما با توجه به وجود مقدار قابل توجهی نویز در تصاویر خروجی، با کسر امتیاز روبرو شده است. علاوه بر این، در بخش فیلم‌برداری هم با توجه به جزئیات ضعیف، با انتقاد روبرو شده است.

در ادامه می‌توانید تخصیص امتیاز به گوشی‌هایی که اخیرا بررسی DxOMark را پشت‌سر گذاشته‌اند مشاهده کنید.

در این جدول، پیکسل ۲ شرکت گوگل از نظر امتیاز کلی در صدر قرار گرفته و پس از آن گوشی‌هایی نظیر آیفون ۱۰ اپل و میت ۱۰ پرو شرکت هواوی جا گرفته‌اند.