برخی آقایان از زلزله اخیر بدنبال جمع کردن آرا هستند!/به جای بازی سیاسی فکر جان و مال حادثه دیدگان باشید
برخی آقایان از زلزله اخیر بدنبال جمع کردن آرا هستند!/به جای بازی سیاسی فکر جان و مال حادثه دیدگان باشید

سیداحسن علوی نماینده مردم سنندج در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی صبح اقتصاد با اشاره به بازدید کمیسیون عمران از مناطق زلزله زده، گفت: گزارش کامل و جامعی از ابعاد زمین لرزه و نحوه امدادرسانی دستگاه های مربوطه تهیه گردید. وی در ادامه افزود: متاسفانه نحوه توزیع کمک ها به […]

سیداحسن علوی نماینده مردم سنندج در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی صبح اقتصاد با اشاره به بازدید کمیسیون عمران از مناطق زلزله زده، گفت: گزارش کامل و جامعی از ابعاد زمین لرزه و نحوه امدادرسانی دستگاه های مربوطه تهیه گردید.
وی در ادامه افزود: متاسفانه نحوه توزیع کمک ها به حادثه دیدگان درست نبوده و به همین جهت بعضی از خانوارها هنوز با کمبود چادر و سایر ملزومات مواجه هستند.
این نماینده خانه ملت با تاکید براینکه ضعف مدیریت امدادرسانی باید هرچه سریع تر رفع شود، تصریح کرد: در این زمین لرزه فقط واحدهای مسکن مهر تخریب نشده، بلکه خسارات سنگینی هم به بیمارستان ها، مراکز آموزشی و منازل مسکونی مردم وارد شده است.
علوی با انتقاد از برخی اظهارنظرهای نادرست درباره مسکن مهر، عنوان کرد: در وضعیتی که ایران اسلامی داغدار از دست دادن هموطنان است و در حال حاضربه جز امدادرسانی نباید به چیز دیگری فکر کرد، برخی آقایان از فرصت استفاده کرده و به نفع خود دنباله جمع کردن آرا هستند.
وی در ادامه همین مطلب اضافه کرد:متاسفانه در زلزله اخیر بیمارستانی در اسلام آباد غرب تخریب شده که ۸ ماه از افتتاح آن نگذشته که این موضوع جای تامل دارد. لذا از بازی های سیاسی در این مقطع زمانی دست برداریم و فقط فکر نجات جان و مال مردم حادثه دیده باشیم.