قراردادهای سپاهان را منتشر کنید
قراردادهای سپاهان را منتشر کنید

سرمربی تیم فوتبال سپاهان با بیان اینکه استقلال با یک بازی عادی سه گل به تراکتور زد، گفت: از مسئولان سازمان لیگ خواهش می‌کنم قراردادهای سپاهان را منتشر کنند تا خیال بعضی‌ها راحت شود.  امیر قلعه نویی درباره بازی سپاهان با پیکان گفت: ابتدا می خواهم راجع به مسائلی که در فوتبال ایران اتفاق افتاده […]

سرمربی تیم فوتبال سپاهان با بیان اینکه استقلال با یک بازی عادی سه گل به تراکتور زد، گفت: از مسئولان سازمان لیگ خواهش می‌کنم قراردادهای سپاهان را منتشر کنند تا خیال بعضی‌ها راحت شود.

 امیر قلعه نویی درباره بازی سپاهان با پیکان گفت: ابتدا می خواهم راجع به مسائلی که در فوتبال ایران اتفاق افتاده است صحبت کنم. یکسری حرفهایی هم می زنم که برایم هزینه دارد. شرایط ایران از نظر اقتصادی خوب نیست و مردم تحت فشارند ولی این بحث قومیت ها خوب نیست. همه ما ایرانی هستیم و به ایرانی بودنمان باید افتخار کنیم. ما کشور ۹ هزار ساله و دارای تمدن و فرهنگ هستیم.

سرمربی سپاهان که با برنامه تهران ورزشی گفتگو می کرد، تاکید کرد: اگر مطالبات به حق هم داریم باید از راه درست باشد. متاسفانه یکسری مسائل در استادیوم ها راه افتاده که به صلاح نیست. خدایی ناکرده اگر خونی از دماغ کسی بیاید پدر و مادرها آسیب می بینند. از طرفداران فوتبال خواهش می کنم احترام هم را نگه دارند.

قلعه نویی افزود: یکسری مشکلات اقتصادی هست که باید برطرف کنند. ما کشور ثروتمندی هستیم. این روشی که دولتمردان دارند، درست نیست. جوان ایرانی هم مطالباتی دارد که این مطالبات بر حق هست.

سرمربی سپاهان درباره سه هفته ابتدایی لیگ تاکید کرد: آنطور که باید و شاید تیم ها به روند خود نرسیده اند. عیار لیگ دو هفته دیگر مشخص می شود. تیم ها نشان دادند با برنامه آمده اند. فکر می کنم امسال لیگ خوبی داشته باشیم. استقبال تماشاگران در شهرهای مختلف هم زیاد است. در خود اصفهان هم تماشاگران آمدند و تشویق کردند. آذری های پرشور هم آمدند و تیمشان را تشویق کردند. لیگ امسال نشان داده با کیفیت است. بعضی ها می گویند در اروپا چرا اینطور نیست. یقینا مسائلی که در اروپا هست اینجا نیست. ببینید تیم های ما چقدر مشکل دارند. شرایط فوتبال ایران متفاوت است.

قلعه نویی درباره حضور دژاگه و شجاعی در تیم تراکتورسازی گفت: جایی که مسئولیت ندارم صحبت نمی کنم ولی کلی گویی می کنم. از آقای زنوزی تشکر می کنم. او در فوتبال چند سال است که سرمایه گذاری کرده است. آمدن این بازیکنان چند جنبه دارد. رونالدو از نظر فنی شاید شرایط ۵ سال قبل را نداشته باشد ولی چرا یوونتوس او را جذب می کند؟ به خاطر ابعاد دیگر. آمدن شجاعی و دژاگه به لیگ ما اعتبار خوبی می دهد. می گویند در جلسه اول ۵ هزار تماشاگر در تمرین حاضر شده اند. یقینا این عملکردها می تواند جذابیت لیگ را بیشتر کند تا لیگ پرشورتر شود.

وی ادامه داد: یادم رفت یک مطلب را بگویم. مجموعه گسترش فولاد و شخص نصیرزاده یک کار پهلوانی کردند. وظیفه ما است که این رفتارها را بگوییم. یا کاری که مهدی رحمتی کرد و زمانی که تیمش مقابل ذوب آهن گل خورد، آن کار زیبا را کرد. فوتبال ما به جای توهین به هم، این رفتارها را نیاز دارد. ان شاءالله که مملکت به سمت اخلاق مداری برود که این چند سال کمرنگ شده است.

سرمربی سپاهان درباره رویارویی اش با ذوب آهن در هفته چهارم تاکید کرد: ما مقابل پیکان بازی خوبی انجام دادیم. ساختار حمله و دفاعمان خوب بود. پیکان تیم خوبی است ولی حتی یک موقعیت روی دروازه سپاهان ایجاد نکرد. هم نظم دفاعی خوبی داریم و هم چند موقعیت گلزنی داشتیم. ما روز گذشته بدشانس بودیم و عدالت فوتبال انجام نشد.

قلعه نویی گفت: البته می گویند پیکان هم بسته بازی کرد ولی حق نداریم راجع به سبک بازی تیم روبرو صحبت کنیم. می دانستیم که پیکان اینطور است و باید راهکارش را پیدا می کردیم که پیدا هم کردیم. بازیکنی که سه بار خودش را زمین می زند باید بیرون برود. دیروز تا بازی می آمد شکل بگیرد، بازیکنان پیکان خودشان را زمین می انداختند و بازی متوقف می شد. یک مقدار توقع این رفتارها را نداشتیم. البته مجید جلالی مربی متعهدی است. از تیمم راضی بودیم ولی بدشانس بودیم و گل نزدیم.

وی درباره پایین آمدن آمار گلزنی تیم ها نسبت به دو هفته ابتدایی خاطرنشان کرد: همانطور که گفتم نیاز به زمان است. به عنوان مثال تیم ما کلی تغییرات داشته است. این تیم نیاز به زمان دارد. تیم های دیگر هم همینطور. استقلال هم تغییرات زیادی داشته است. تا بخواهد این تیم شکل بگیرد، زمان می برد ولی می آید یک بازی عادی انجام می دهد و سه گل به تراکتورسازی می زند. استقلال تا بخواهد به شکل واقعی اش برسد زمان می برد. این هم یک هنر است که وینفرد شفر انجام داد. فکر می کنم یکی دو هفته دیگر تیم ها شکل واقعی خود را پیدا کنند. فکر می کنم خیلی از تیم ها هم افکار بازی بسته دارند و می گویند اول گل نخوریم.

سرمربی سپاهان همچنین با اشاره به انتقاد بعضی از مربیان از هزینه های سپاهان اظهار کرد: تا یک چیزی می شود می گویند ما پول نداریم هزینه کنیم. بنده خودم سرمربی مس کرمان و استقلال اهواز بوده ام ولی همیشه از نظر امتیازی و آماری جزو تیم های خوب بوده ام. بازی آخر استقلال و ذوب آهن در فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا را دیدید. می توانستم بازی بسته انجام بدهم و امتیاز بگیرم. متاسفانه الکی راجع به سپاهان حرفهایی می زنند. البته داریوش یزدی سرمربی استقلال خوزستان با من تماس گرفت و عذرخواهی کرد.

قلعه نویی ادامه داد: آقای سازمان لیگ؛ آقای فتاحی! بیایید تمام قراردادها را منتشر کنید؛ اول هم از سپاهان شروع کنید. همه جای دنیا همین است. یوونتوس رونالدو را خریده ولی تیم ته جدولی ایتالیا راجع به این مسائل اظهارنظر نمی کند.

وی با اشاره مجدد به شرایطش در تیم استقلال در زمان مدیریت بهرام افشارزاده یادآور شد: بنده در همین استقلال بدترین شرایط مالی تاریخ داشتم. یکبار از آقای افشارزاده خواستم ۱۰۰ میلیون تومان بدهد تا به بازیکنان پاداش بدهیم ولی ایشان با من تماس گرفت و گفت نمی توانم این پول را فراهم کنم. در همان فصل آندو تیموریان و محمد قاضی را هم از دست دادیم و بازیکنانی گرفتیم که دست و بالمان بسته بود با این حال نمی آمدم بگویم چرا سپاهان یا تیم های دیگر اینقدر هزینه می کند. سپاهان باشگاه ساختارمند است.

سرمربی سپاهان افزود: آقای فتاحی قراردادهای بازیکنان سپاهان را به مردم نشان بدهید. تیم های دیگر به کارهای تاکتیکی خودشان بچسبند. قراردادها را نشان بدهید تا خیال دوستان راحت شود و شبها راحت بخوابند.