لایحه یکسان سازی نظام پرداخت در اولویت مجلس قرار گیرد
لایحه یکسان سازی نظام پرداخت در اولویت مجلس قرار گیرد

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: دولت با تدوین لایحه اصلاح قانون مدیریت خدمات کشوری در مورد یکسان سازی نظام پرداخت کارکنان و بازنشستگان درصدد رفع نابرابری ها است و انتظار می رود مجلس با اولویت این لایحه را بررسی و تصویب کند. محمدباقر نوبخت روز شنبه در حاشیه گردهمایی مدیران ارشد دولت در […]

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: دولت با تدوین لایحه اصلاح قانون مدیریت خدمات کشوری در مورد یکسان سازی نظام پرداخت کارکنان و بازنشستگان درصدد رفع نابرابری ها است و انتظار می رود مجلس با اولویت این لایحه را بررسی و تصویب کند.

محمدباقر نوبخت روز شنبه در حاشیه گردهمایی مدیران ارشد دولت در سالن اجلاس سران در جمع خبرنگاران درباره اقدام های دولت برای رفع نابرابری پرداخت ها میان کارکنان اظهار داشت: دولت با اصلاح قانون مدیریت خدمات کشوری، لایحه آن را به مجلس ارسال کرده که اکنون در کمیسیون های تخصصی مجلس در دست بررسی است.

وی افزود: یکی از اهداف این اصلاحیه رفع نابرابری ها در پرداخت ها به شاغلان و بازنشستگان است و از این رو انتظار می رود مجلس با تصویب آن، این نابرابری ها را از بین ببرد.
نوبخت همچنین افزود: البته در کنار تهیه این لایحه، دولت همه ساله حقوق شاغلان دستگاه های اجرایی را متناسب با نرخ تورم افزایش داده است و برای بازنشستگان نیز منابع خوبی در بودجه در نظر گرفته است.
سخنگوی دولت اظهار داشت: برای نمونه در بودجه امسال ۳۴۰۰ میلیارد تومان منابع مازاد برای بهبود حقوق بازنشستگان در نظر گرفته شده است که تلاش می کنیم طبق مصوبه مجلس و برنامه دولت پرداخت شود.
نوبخت با بیان اینکه این رقم در سال آینده فراتر می رود، تاکید کرد: دولت برای رفع نابرابری در پرداخت حقوق کارکنان و بازنشستگان تلاش می کند.
اجلاس هم اندیشی مدیران ارشد دولت تدبیر و امید با حضور حجت الاسلام حسن روحانی رییس جمهوری، «اسحاق جهانگیری» معاون اول رییس جمهور، وزیران و مدیران ارشد دولتی در سالن اجلاس سران برگزار شد.