پایان لکه‌گیری در ساختمان برق حرارتی وزارت نیرو
پایان لکه‌گیری در ساختمان برق حرارتی وزارت نیرو

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از پایان لکه‌گیری در ساختمان برق حرارتی وزارت نیرو در خیابان ولیعصر خبر داد. جلال ملکی در مورد آخرین وضعیت ساختمان برق حرارتی وزارت نیرو که روز گذشته عملیات اطفای حریق آن به پایان رسید اظهار کرد: عملیات لکه‌گیری هم در این ساختمان به پایان رسیده است و […]

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از پایان لکه‌گیری در ساختمان برق حرارتی وزارت نیرو در خیابان ولیعصر خبر داد.

جلال ملکی در مورد آخرین وضعیت ساختمان برق حرارتی وزارت نیرو که روز گذشته عملیات اطفای حریق آن به پایان رسید اظهار کرد: عملیات لکه‌گیری هم در این ساختمان به پایان رسیده است و در حال حاضر عملیات خاصی در آنجا نداریم و گاهی نیروها برای سرکشی به داخل می روند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران، اضافه کرد: برای احتیاط یک ایستگاه آتش‌نشانی در محل مستقر است و در چنین مواقعی معمولا برای در نظر داشتن جوانب احتیاط حدود ۲۴ ساعت بعد از عملیات نیروهایی در محل باقی می‌مانند. علاوه بر آتش‌نشانی، نیروهای راهور، انتظامی و اورژانس هم مستقر هستند.

به گزارش ایسنا، ساختمان برق حرارتی وزارت نیرو در کوچه مولائی خیابان ولیعصر، ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه (۱۶ بهمن‌ماه) دچار حریق شده بود و این حریق که در طبقه منفی چهار ساختمان رخ داده بود سرانجام روز گذشته اطفاء شد.