اعزام دو تیم به محل سقوط هواپیمای تهران-یاسوج
اعزام دو تیم به محل سقوط هواپیمای تهران-یاسوج

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در مورد اعزام دو تیم به محل سقوط هواپیمای تهران-یاسوج گفت: هدف اصلی این تیم ارزیابی و جست و جوی اولیه است و در صورت لزوم و فراخوانی تیم‌های دیگر آماده به عملیات در کوهپایه است. شاهین فتحی  اظهار کرد: صبح امروز و پس از روشن […]

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در مورد اعزام دو تیم به محل سقوط هواپیمای تهران-یاسوج گفت: هدف اصلی این تیم ارزیابی و جست و جوی اولیه است و در صورت لزوم و فراخوانی تیم‌های دیگر آماده به عملیات در کوهپایه است.

شاهین فتحی  اظهار کرد: صبح امروز و پس از روشن شدن هوا و بهبود شرایط جوی منطقه سقوط هواپیمای مسافربری تهران یاسوج تیم‌های ارزیابی و امدادی سازمان با ظرفیت ۶ نفر شامل دو تیم سه نفره با بالگرد هلال احمر به منطقه اعزام شدند.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر اضافه کرد: تیم‌ها شامل چهار نفر هیمالیانورد حرفه‌ای از نیروهای جمعیت هلال احمر، یک نفر از تکاوران ارتش و یک نفر راه‌بلد با همراه داشتن تجهیزات سبک جهت انجام صعود سرعتی به نزدیکترین نقطه به محل حادثه هستند.

وی همچنین گفت: از آنجایی که اطلاعات پراکنده‌ای در زمینه منطقه و شرایط سقوط هواپیما وجود دارد هدف اصلی این تیم ارزیابی و جست و جوی اولیه است و در صورت لزوم و فراخوان، تیم‌های دیگر آماده به عملیات در کوهپایه است. دو نفر از سازمان امداد و نجات نیز مشغول تصویربرداری و مستندسازی جهت تسریع در امر جستجوی مفقودین حادثه سقوط هواپیمای تهران یاسوج هستند.