محمد ابراهیم زکزکی: همچنان از وضعیت والدینم اطلاعی ندارم
محمد ابراهیم زکزکی: همچنان از وضعیت والدینم اطلاعی ندارم

فرزند رهبر جنبش اسلامی نیجریه با انتشار بیاینه ای اعلام کرد همچنان از وضعیت پدر و مادر و برادرانش بی اطلاع است.  در بیانیه ای که از سوی «محمد ابراهیم زکزاکی» فرزند شیخ «ابراهیم زکزاکی» رهبر جنبش اسلامی نیجریه منتشر شده آمده است:«مایلم به اطلاع همه کسانی که به این موضوع اهمیت می دهند برسانم […]

فرزند رهبر جنبش اسلامی نیجریه با انتشار بیاینه ای اعلام کرد همچنان از وضعیت پدر و مادر و برادرانش بی اطلاع است.

 در بیانیه ای که از سوی «محمد ابراهیم زکزاکی» فرزند شیخ «ابراهیم زکزاکی» رهبر جنبش اسلامی نیجریه منتشر شده آمده است:«مایلم به اطلاع همه کسانی که به این موضوع اهمیت می دهند برسانم که همچنان از والدینم اطلاعی ندارم. الان ساعت ۱۰:۵۶ است. هر نمایش مسخره ای در جریان باشد، من در تاریکی باقی مانده‌ام.

همزمان که این جنایت از پیش برنامه ریزی شده و عمدی در حال آشکار شدن است، من  از  همه می خواهم که به یاد داشته باشند که همه این جنایات بر ضد افراد غیرمسلح صورت گرفته است. افرادی که به انتخاب خودشان غیرمسلح هستند. تنها جرم پدرم این است که طرف دیگر صورتش را هم برای سیلی پیش آورده است.

او توسط لانه مارها و عقرب ها، دسیسه خائنان، قاتلان و سرقطع کن ها آزارو اذیت شده است. انجمن تمرین آدمخوارها که به عنوان APC هم شناخته می شود ( APC حزب حاکم بر دولت نیجریه)، باب دیگری بر حماسه بخشودگی از مجازات افزود؛ که همانا به کار گیری غیر مسئولانه قدرت است. لذا من چیزی ندارم به آنها بگویم جز آنکه: “کار خودتان را کردید. شما رنگ واقعی خودتان را نشان دادید”.

پس لطفاً آنچه که از برادرانم حمد،علی و حمید باقیمانده را به من بدهید. لطفاً آنچه از پدرم باقیمانده را به من بدهید. لطفاً مادرم را به من بدهید. لطفاً هر آنچه از گوشت و خونهای ما، همان کسانی که به آنها خیانت کردید، را پس بدهید. و فقط تنهایمان بگذارید.

برنامه تان برای تحول بوکوحرام را به جای دیگری ببرید، و فقط به ما گوشت و خونمان را بدهید. بی عدالتی بس است. ما ظلم شما را به اندازه کافی تحمل کرده ایم. قراردادتان را جای دیگری ببرید.

اما همانطور که شما به روش های آدم خوارانه تان ادامه می دهید، ما به روش های صلح آمیزمان ادامه می دهیم.

الان ۳۰ ساعت از آخرین باری که خبری از والدینم شنیدم می گذرد. بسیاری از مردم با من تماس می‌گیرند تا درباره آنها سوال کنند؛ جواب من این است “نمی دانم “. متاسفانه من نمی‌توانم به هیچکس هیچ پاسخی بیش از گفتن “نمی دانم” تقدیم کنم.»

محمد ابراهیم زکزکی

تاریخ: ۱۶/۵/۲۰۱۸