مدیریت دو عنصر مادی و معنوی و روابط متقابل است
مدیریت دو عنصر مادی و معنوی و روابط متقابل است

وزیر صنعت ، معدن و تجارت گفت: مدیریت دو عنصر مادی و معنوی و روابط متقابل است. اما تفاوت مدیریت جهادی با دیگر مدیریت ها وجود اصل معنویت و اجر اخروی آن است.  محمد شریعتمداری وزیر صنعت ، معدن و تجارت در چهارمین همایش ملی مدیریت جهادی که عصر امروز در مرکز همایش های بین […]

وزیر صنعت ، معدن و تجارت گفت: مدیریت دو عنصر مادی و معنوی و روابط متقابل است. اما تفاوت مدیریت جهادی با دیگر مدیریت ها وجود اصل معنویت و اجر اخروی آن است.

 محمد شریعتمداری وزیر صنعت ، معدن و تجارت در چهارمین همایش ملی مدیریت جهادی که عصر امروز در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد گفت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند مدیریت جهادی لازمه همه دستگاهها و در همه زمان هاست.

وی ادامه داد: مدیریت دو عنصر مادی و معنوی و روابط متقابل است. اما تفاوت مدیریت جهادی با دیگر مدیریت ها وجود اصل معنویت و اجر اخروی آن است. ما معتقدیم که رزمندگان ما در دفاع مقدس هدف خود را اجر اخروی میدانست و در این مدیریت مرگ شهادت است.

شریعتمداری با اشاره به ریشه کلمه جهاد گفت: جهاد همیشگی، معنایی و معنوی است، جهاد یعنی مبارزه با نیت ، فکر ، عمل و بیان و استفاده ترکیبی از آن ریشه در اسلام دارد.

وی با اشاره به روزهای ابتدائی پیروزی انقلاب اسلامی و تشکیل گروه های جهادی برای کمک رسانی به مردم گفت: امام راحل و مسئولان از نام جهاد برای وزارت خانه ای اقتصادی استفاده کردند که نشان دهنده عمق توجه و اهمیت این موضوع است.