نیروی انتظامی با اقتدار تمام با هر نوع قانون شکنی مقابله می کند
نیروی انتظامی با اقتدار تمام با هر نوع قانون شکنی مقابله می کند

فرمانده ناجا تاکید کرد: نیروی انتظامی با اقتدار تمام با هر نوع قانون شکنی مقابله می کند. سردار حسین اشتری در حاشیه مراسم بزرگداشت شهدا و تجلیل از چهار شهید فاطمیه در حوادث اخیر در جمع خبرنگاران گفت: روز ۲۲ اسفندماه را به نام شهدا نامگذاری کرده اند و این فرصتی است برای اینکه ما […]

فرمانده ناجا تاکید کرد: نیروی انتظامی با اقتدار تمام با هر نوع قانون شکنی مقابله می کند.

سردار حسین اشتری در حاشیه مراسم بزرگداشت شهدا و تجلیل از چهار شهید فاطمیه در حوادث اخیر در جمع خبرنگاران گفت: روز ۲۲ اسفندماه را به نام شهدا نامگذاری کرده اند و این فرصتی است برای اینکه ما طی مراسماتی از شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، شهدای عرصه نظم و امنیت، شهدای حرم و به ویژه شهدای بزرگوار حادثه اخیر در خیابان پاسداران نام ببریم و یاد آنها را زنده نگه داریم.

وی گفت: این شهدا در اطاعت از ولی امر مسلمین، خدمت به مردم و ایجاد امنیت به شهادت رسیدند، لذا باید یاد و نام آنها زنده بماند.

فرمانده ناجا تاکید کرد: نیروی انتظامی با روحیه جهادی، ایمان و اقتدار در مقابل هر نوع قانون شکنی می ایستد و به شدت با آن برخورد می کند.

وی گفت: مردم هم فرزندان خود در نیروی انتظامی را مورد احترام قرار می دهند و با آنها در برپایی نظم همراه هستند. امیدوارم ما خدمتگزار خوبی برای مردم باشیم.

سردار اشتری تاکید کرد: نیروی انتظامی با جرایم مشهود با قاطعیت برخورد می کند و هر گروه یا شخصی که نظم و امنیتی را که به واسطه رشادت های همه دستگاه ها در سراسر کشور ایجاد شده خدشه وارد کند، با اقتدار مقابل آن می ایستد.

وی در پایان با اشاره به شهدای حوادث اخیر گفت: مطمئن هستم با پیگیری های دستگاه قضایی و اراده ریاست این قوه، این اغتشاشگران و مُخلان نظم جامعه هر چه زودتر به سزای خود برسند.