میان رده ای خوش ساخت با قیمتی مناسب
میان رده ای خوش ساخت با قیمتی مناسب

آخرین گوشی میان رده کمپانی Oppo بالاخره معرفی شد. علی رغم شایعات متعددی که اخیراً منتشر شده بودند و از این گوشی با عنوان A3s یاد می‌کردند، این گوشی A5 نام گذاری شده است. این گوشی مجهز به صفحه نمایش ۶٫۲ اینچی با رزولوشن ۱۵۲۰ x 720 و نسبت نصویر ۱۹:۹ است.  قلب تپنده این گوشی، پردازنده اسنپ‌دراگون ۴۵۰ به همراه ۴ گیگابایت […]

آخرین گوشی میان رده کمپانی Oppo بالاخره معرفی شد. علی رغم شایعات متعددی که اخیراً منتشر شده بودند و از این گوشی با عنوان A3s یاد می‌کردند، این گوشی A5 نام گذاری شده است.

این گوشی مجهز به صفحه نمایش ۶٫۲ اینچی با رزولوشن ۱۵۲۰ x 720 و نسبت نصویر ۱۹:۹ است.  قلب تپنده این گوشی، پردازنده اسنپ‌دراگون ۴۵۰ به همراه ۴ گیگابایت حافظه رم است. البته به گفته کمپانی سازنده مدتی پس از عرضه مدل فعلی، یک مدل دارای ۳ گیگابایت حافظه رم نیز عرضه خواهد شد. حافظه داخلی ۶۴ گیگاباتی در کنار پشتیبانی از کارت حافظه جانبی خیال کاربران را از بابت ذخیره سازی راحت می‌کند.

علاوه بر آن‌چه گفته شد، این گوشی مجهز به دوربین دوگانه در قسمت پشت نیز هست. وظیفه ثبت تصاویر این گوشی به عهده دو سنسور ۱۳ و ۲ مگاپیکسلی است. قابلیت ثبت تصاویر در حالت پرتره نیز برای این گوشی تایید شده است. وظیفه ثبت تصاویر سلفی نیز بر عهده یک دوربین ۸ مگاپیکسلی است.

Oppo A5 دارای ابعاد ۱۵۶٫۲ x 75.6 x 8.2 میلی‌متری است و وزنی معادل ۱۶۸ گرم دارد. البته باید در نظر داشته باشید که این گوشی یک باتری ۴۲۳۰ میلی آمپر ساعتی را در خود جای داده است که در کنار پردازنده با فناوری ساخت ۱۴ نانومتری، عملکرد فوق‌العاده‌ای در شارژدهی از خود نشان می‌دهد.

تاریخ عرضه این گوشی، ۱۳ جولای (۲۲ تیر) اعلام شده است. هم اکنون می‌توانید این گوشی را با قیمتی معادل ۱۵۰۰ یوان (در حدود ۲۲۵ دلار امریکا) پیش خرید کنید