واژگونی و حریق یک خودروی پژو ۲۰۷ در بزرگراه همت
واژگونی و حریق یک خودروی پژو ۲۰۷ در بزرگراه همت

سخنگوی آتش‌نشانی تهران از وقوع واژگونی و حریق یک خودروی پژو ۲۰۷ خبر داد و گفت: دو سرنشین این خودرو در میان شعله‌های آتش جان خود را از دست دادند. سید جلال ملکی با اعلام خبر واژگونی مرگبار خودرو در بزرگراه شهید همت درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت ۲:۳۴ با مداد امروز حادثه […]

سخنگوی آتش‌نشانی تهران از وقوع واژگونی و حریق یک خودروی پژو ۲۰۷ خبر داد و گفت: دو سرنشین این خودرو در میان شعله‌های آتش جان خود را از دست دادند.

سید جلال ملکی با اعلام خبر واژگونی مرگبار خودرو در بزرگراه شهید همت درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت ۲:۳۴ با مداد امروز حادثه واژگونی خودرو در مسیر شرق به غرب بزرگراه شهید همت، نرسیده به خروجی یادگار امام به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان دو ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران با بیان اینکه آتش‌نشانان در کمترین زمان ممکن به محل حادثه رسیدند، خاطرنشان کرد: در محل مشاهده شد یک دستگاه پژو ۲۰۷ با دو سرنشین مرد جوان به هنگام حرکت به دلیل نامشخصی از مسیر منحرف شده و پس از ورود به حاشیه بزرگراه، برخورد با یک اصله درخت واژگون شده و آتش گرفته است.

وی تصریح کرد: این خودرو هنگام رسیدن آتش‌نشانان کاملاً شعله‌ور بود و دو سرنشین آن در وضعیت بسیار خطرناکی در میان شعله‌های آتش محبوس شده بودند که آتش‌نشانان همزمان عملیات رهاسازی محبوسان و خاموش کردن آتش را انجام داده و پس از لحظاتی موفق به خارج کردن سرنشینان شدند.

ملکی با بیان اینکه دو سرنشین خودروی پژو ۲۰۷ از نواحی مختلف بدن دچار سوختگی‌های شدیدی شده بودند، اظهار کرد: پس از معاینات اولیه مشخص شد هر دو نفر به علت شدت جراحات جان خود را از دست دادند، در نهایت آتش خاموش، خودرو به محل امنی انتقال داده، محل حادثه ایمن‌سازی و برای بررسی علت به عوامل انتظامی تحویل شد و در ساعت ۴:۰۶ بامداد عملیات پایان یافت.