کاهش مشکل ویزا و گذرنامه برای زائران اربعین
کاهش مشکل ویزا و گذرنامه برای زائران اربعین

وزیر اطلاعات گفت: امسال نسبت به سال‌های گذشته اجتماع‌های بلاتکلیف در محل مرز شلمچه که مشکل ویزا و گذرنامه داشتند کاهش یافته است. حجت‌الاسلام سید محمود علوی در نشست ستاد اربعین که امروز در سالن جلسات پایانه مرزی شلمچه برگزار شد، با تشکر از همدلی و هم‌افزایی مسئولان در عرصه خدمات‌رسانی به زائرین و ایجاد […]

وزیر اطلاعات گفت: امسال نسبت به سال‌های گذشته اجتماع‌های بلاتکلیف در محل مرز شلمچه که مشکل ویزا و گذرنامه داشتند کاهش یافته است.

حجت‌الاسلام سید محمود علوی در نشست ستاد اربعین که امروز در سالن جلسات پایانه مرزی شلمچه برگزار شد، با تشکر از همدلی و هم‌افزایی مسئولان در عرصه خدمات‌رسانی به زائرین و ایجاد امنیت در منطقه عنوان کرد: زوار اربعین حسینی از ناحیه امنیت دغدغه و نگرانی ندارند و با آرامش کامل به زیارت می‌روند که این بسیار ارزشمند است.

وی افزود: امسال نسبت به سال‌های گذشته اجتماع‌های بلاتکلیف در محل مرز شلمچه که مشکل ویزا و گذرنامه داشتند کاهش یافته و در گفت‌وگویی که با زوار داشتم عمده مشکلات آنان شخصی بیان می‌شد.

وی ادامه داد : سال ‌به ‌سال سطح خدمات‌رسانی به زوار در این منطقه بهتر می‌شود و امسال نیز نسبت به سال‌های گذشته تفاوت‌های بسیاری داشته است و سرعت عمل در نیروی انتظامی، گمرک، مرزبانی و سایر دستگاه‌ها بسیار بالا و ارزشمند است.

وی افزود: به گفته رسول اکرم (ص) امنیت یک نعمت ناشناخته است و ناملموس‌تر از آن عوامل پشت پرده‌ای هستند که این امنیت را برقرار می‌کنند و بحق در عرصه امنیت باید گفت امنیت‌آفرینان سربازان گمنام امام عصر(عج) و خدمت‌گزاران گمنام مردم ما هستند.

وزیر اطلاعات با اشاره به بازدید از حدود پنج کیلومتر از مرز شلمچه و شتاب و حرکت ستودنی نهادهای مسئول گفت: مسئولان در این منطقه با عشق امام حسین(ع) به زوار اربعین حسینی بدون اینکه احساس خستگی کنند خدمات ارائه می‌دهند که باید از این خادمین زوار اربعین حسینی تقدیر کرد.