کشف جعبه سیاه و قطعات هواپیما تهران -یاسوج
کشف جعبه سیاه و قطعات هواپیما تهران -یاسوج

امرالله جهانبین مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد روز یکشنبه گفت: این اجزا روز گذشته (شنبه )پیدا شده بود. سازمان هواپیمایی کشوری شنبه شب در اطلاعیه‌ای راجع به جعبه سیاه هواپیمای یاسوج عنوان کرد: تا زمان انتقال قطعات و شناسایی آن توسط تیم تخصصی بررسی سانحه امکان تأیید رسمی یافتن جعبه سیاه از طرف […]

امرالله جهانبین مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد روز یکشنبه گفت: این اجزا روز گذشته (شنبه )پیدا شده بود.

سازمان هواپیمایی کشوری شنبه شب در اطلاعیه‌ای راجع به جعبه سیاه هواپیمای یاسوج عنوان کرد: تا زمان انتقال قطعات و شناسایی آن توسط تیم تخصصی بررسی سانحه امکان تأیید رسمی یافتن جعبه سیاه از طرف سازمان هواپیمایی کشوری ممکن نیست.
پرواز شماره ۳۷۰۴ هواپیمای آسمان با ۶۰ مسافر و ۶ خدمه پروازی ساعت ۸ صبح یکشنبه ۲۹ بهمن، تهران را به مقصد یاسوج ترک اما در نزدیکی سمیرم اصفهان سقوط کرد.
این هواپیما از نوع ای تی آر ۷۲ پس از ۵۵ دقیقه از صفحه رادار مرکز کنترل خارج ‌شد و در منطقه کوهستانی پادنای سمیرم سقوط کرد و لاشه آن ۴۸ ساعت پس از سقوط پیدا شد.
پنجمین محموله بقایای پیکرهای جانباختگان سانحه هوایی که در چهاردهمین روز جست وجو توسط امدادگران هلال احمر و تکاوران ارتش پیدا شده بود به پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد منتقل شد.