گابی: اولین هدفم با السد قهرمانی در آسیا است
گابی: اولین هدفم با السد قهرمانی در آسیا است

ستاره اسپانیایی بلافاصله بعد از امضای قرارداد دوساله با باشگاه قطری برای رقیب ایرانی خط و نشان کشید و مدعی شد اولین هدفش قهرمانی با السد در آسیا است. باشگاه متمول السد در یکی از جنجالی ترین نقل و انتقالات تابستانی دومین کاپیتان سرشناس اسپانیایی ها در لالیگا را به دوحه کشاند تا با قراردادی […]

ستاره اسپانیایی بلافاصله بعد از امضای قرارداد دوساله با باشگاه قطری برای رقیب ایرانی خط و نشان کشید و مدعی شد اولین هدفش قهرمانی با السد در آسیا است.

باشگاه متمول السد در یکی از جنجالی ترین نقل و انتقالات تابستانی دومین کاپیتان سرشناس اسپانیایی ها در لالیگا را به دوحه کشاند تا با قراردادی دو ساله گابی فرناندز را در کنار ژاوی هرناندز در میانه میدان در اختیار داشته باشد، زوجی که فوتبالدوستان سال های متمادی شاهد درخشش آنها در لالیگا با پیراهن بارسلونا و آتلتیکومادرید بودند.

گابی فرناندز در اولین مصاحبه خود بعد از امضای قرارداد با السد گفت:«خوشحالم به قطر آمدم تا برای السد بازی کنم چون این چالشی جدید و متفاوت در زندگی فوتبالی من است. با دریافت پیشنهاد از این باشگاه خیلی فکر کردم که چگونه می توانم بعد از سال ها بازی در لالیگا از این رقابت ها دل بکنم اما وقتی در جریان اهداف و برنامه های بلند مدت السد قرار گرفتم درنگ نکردم و برای دستیابی به موفقیت های جدید راهی دوحه شدم».

او ادامه داد:« در همین مدت کوتاه از حضور در دوحه مکان های زیادی را در این شهر دیدم و معتقدم قطر آمادگی بسیار خوبی برای برگزاری و میزبانی جام جهانی ۲۰۲۲ دارد از جمله ورزشگاه خلیفه که یکی از زیباترین ورزشگاه هایی است که من از نزدیک دیدم. با این روند کاملا اطمینان دارم قطر با موفقیت در سازماندهی رقابت ها یک جام جهانی رویایی را برگزار خواهد کرد».

ستاره اسپانیایی در ادامه به توصیه های ژاوی برای قبول پیشنهاد السد اشاره و تصریح کرد:« بله، ژاوی اولین بار پیرامون پیشنهاد السد با من صحبت کرد و چیزهای زیادی در مورد پروژه و اهداف این باشگاه گفت که در تصمیم گیری من نقش اصلی را ایفا کرد. او به من گفت که سران باشگاه، مربیان و بازیکنان حاضر در تیم برای رسیدن به اهداف خود از چه انگیزه ای برخوردار هستند و حالا من هم به آنها اضافه شدم تا به این اهداف زودتر برسیم».

 

گابی در پایان با خط و نشان کشیدن برای رقبای آسیایی از جمله استقلال گفت:« من از تمام قدرت و تجربیاتم که در سال های حضور در لالیگا و فوتبال اروپا به دست آوردم نهایت استفاده را می برم تا به السد کمک کنم به آن چه می خواهد برسد که گام اول در این راه عبور از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان و حضور در فینال آسیا است از همین رو بعید می دانم چیزی بتواند السد را متوقف کند. برای تفریح به السد نیامدم و تصمیم دارم در این چالش هم مثل سال های حضور در آتلتیکو به موفقیت های پرشماری برسم».