پلیس تهران با گسترش طرح زوج و فرد در روزهای پایانی سال مخالفت کرد
پلیس تهران با گسترش طرح زوج و فرد در روزهای پایانی سال مخالفت کرد

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از مخالفت پلیس با گسترش طرح زوج و فرد در روزهای پایانی سال به منظور حل مشکل ترافیک شب عید خبر داد. سردار حسین رحیمی در واکنش به اظهارات برخی ها در خصوص اجرای طرح زوج و فرد در سراسر شهر تهران از درب منازل در هفته های منتهی به پایان […]

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از مخالفت پلیس با گسترش طرح زوج و فرد در روزهای پایانی سال به منظور حل مشکل ترافیک شب عید خبر داد.

سردار حسین رحیمی در واکنش به اظهارات برخی ها در خصوص اجرای طرح زوج و فرد در سراسر شهر تهران از درب منازل در هفته های منتهی به پایان سال برای حل مشکل ترافیک شب عید و نظر پلیس درباره این طرح اظهار کرد: ما به هیچ وجه با اجرای چنین طرحی موافق نیستیم و معتقدیم نباید برای مردمی که قصد خرید شب عید را دارند مانع ایجاد کنیم.

رئیس پلیس تهران بزرگ افزود: به هر حال با توجه به اوج گیری خریدهای شب عید، تردد در مناطقی از شهر افزایش خواهد یافت و شاهد بالارفتن سفرهای درون شهری هستیم ولی برای حل مشکل ترافیک ناشی از افزایش سفرهای درون شهری، نباید برای مردم مانع ایجاد کرد.

وی خاطرنشان کرد: اینکه بخواهیم برای یک ماه یا چند هفته طرح سراسری زوج و فرد را در تمام نقاط تهران ایجاد کنیم به هیچ وجه صحیح نیست و نمی توانیم اجرای این طرح را به غیر از روزهایی که با افزایش آلودگی هوا مواجه هستیم  تسری دهیم.

رحیمی در خصوص ترافیک شب عید در معابر پایتخت نیز گفت: ما از مردم می خواهیم که در این ایام بیش از پیش همکاری کنند و حتی المقدور در روزهای پایانی سال کمتر از خودروهای شخصی به خصوص در ساعات بعد از ظهر که بیشترین ترافیک را شاهدیم هستیم استفاده کنند.