دو  کشته‌ در حادثه آتش سوزی کارخانه رنگ جاده کرج
دو  کشته‌ در حادثه آتش سوزی کارخانه رنگ جاده کرج

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از پیدا شدن جسد یک نفر دیگر در محل آتش سوزی کارخانه رنگ و مواد شیمیایی در جاده کرج خبر داد. جلال ملکی در مورد آخرین وضعیت عملیات در کارخانه رنگ و مواد شیمیایی که روز گذشته در جاده کرج دچار حریق شد اظهار کرد: در ادامه […]

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از پیدا شدن جسد یک نفر دیگر در محل آتش سوزی کارخانه رنگ و مواد شیمیایی در جاده کرج خبر داد.

جلال ملکی در مورد آخرین وضعیت عملیات در کارخانه رنگ و مواد شیمیایی که روز گذشته در جاده کرج دچار حریق شد اظهار کرد: در ادامه عملیات آتش نشانان در محل این کارخانه نیروها تا به این لحظه بدون وقفه عملیات جستجو را در تمام زوایا و نقاط پنهان مجموعه ادامه دادند و در ساعات میانی بامداد امروز در ضلع جنوب غربی و در پشت یک فضای کوچک، با فرد کاملا سوخته‌ای مواجه شدند که مشخص شد فوت کرده است.

وی افزود: با توجه به اینکه روز گذشته هم جسد یک نفر پیدا شده بود تعداد فوتی‌های این حادثه به دو نفر رسید.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران همچنین گفت: در حال حاضر دو ایستگاه آتش نشانی برای احتیاط در محل حاضر هستند که آنها نیز تا ساعتی دیگر پس از تحویل محل به مالکان و عوامل نیروی انتظامی به ایستگاه‌های خود باز می‌گردند.