آتش سوزی در ۳۰۰۰ متر انبار کارتن جاده قدیم قم خاموش شد
آتش سوزی در ۳۰۰۰ متر انبار کارتن جاده قدیم قم خاموش شد

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از خاموش شدن آتش سوزی در ۲ انبار ۱۵۰۰ متری کارتن در جاده قدیم قم خبر داد.  سید جلال ملکی شامگاه شنبه در خصوص آتش سوزی انبار کارتن و لوازم منزل در خیابان شهید رجایی(جاده قدیم قم) ، که خارج از محدوده آتش نشانی شهرداری تهران بود، گفت: این […]

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از خاموش شدن آتش سوزی در ۲ انبار ۱۵۰۰ متری کارتن در جاده قدیم قم خبر داد.

 سید جلال ملکی شامگاه شنبه در خصوص آتش سوزی انبار کارتن و لوازم منزل در خیابان شهید رجایی(جاده قدیم قم) ، که خارج از محدوده آتش نشانی شهرداری تهران بود، گفت: این آتش سوزی ساعت ۱۹:۴۰ امشب در پی تماس با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد، که ۲ ایستگاه آتش نشانی به همراه ۳ دستگاه تانکر آب به محل حادثه اعزام شدند.

وی اضافه کرد: آتش نشانی باقرشهر به همراه مسئول مربوطه از دقایق اولیه در محل حضور داشته و در حال انجام عملیات بودند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اضافه کرد: محل آتش سوزی ۲ باب سوله مسقف در مجاورت یکدیگر، که هرکدام به مساحت ۱۵۰۰ متر مربع بود، که سقف های شیروانی داشت و داخل آن به انبارهای کوچک و بزرگ تقسیم شده بود.

ملکی افزود: زمانی که آتش نشانان به محل رسیدند، تقریبا یکی از انبارها شعله ور بود و آتش به بخش هایی از انبار دیگر نیز سرایت کرده بود و شعله های آتش به سرعت در حال سرایت به انبارها و بخش های کناری بود، که آتش نشانان تهرانی به همراه آتش نشانان باقرشهر عملیات را با جدیت آغاز کردند و از چند طرف به آتش حمله ور شده و در برخی از بخش ها از روی سقف آتش را تحت کنترل درآوردند و موفق شدند.

وی گفت: در داخل انبارها بیشتر لوازم دکوری منزل و نیز مقدار زیادی کارتن قرار داشت.

ملکی افزود: ساعت ۲۱:۳۸ آتش نشانان تهران محل حادثه را برای لکه گیری و بررسی علت حادثه تحویل آتش نشانان باقرشهر داده و محل را ترک کردند.