آزادراه تهران- کرج پرترددترین آزادراه در غرب آسیا است
آزادراه تهران- کرج پرترددترین آزادراه در غرب آسیا است

رئیس پلیس راه استان البرز با بیان اینکه استان البرز استان ویژه‌ای از نظر در اختیار داشتن راه‌های مواصلاتی است، گفت: آزادراه تهران- کرج پرترددترین آزادراه در غرب آسیا است. سرهنگ رضا گودرزی در مراسم راهوران محله که ظهر امروز در شهرک جهان‌نما برگزار شد، با اشاره به برنامه‌ریزی‌ها در بحث مدیریت ترافیک و انضباط ترافیکی […]

کرج

رئیس پلیس راه استان البرز با بیان اینکه استان البرز استان ویژه‌ای از نظر در اختیار داشتن راه‌های مواصلاتی است، گفت: آزادراه تهران- کرج پرترددترین آزادراه در غرب آسیا است.

سرهنگ رضا گودرزی در مراسم راهوران محله که ظهر امروز در شهرک جهان‌نما برگزار شد، با اشاره به برنامه‌ریزی‌ها در بحث مدیریت ترافیک و انضباط ترافیکی و در نهایت کاهش جان‌باختگان اظهار داشت: استان البرز در بحث کاهش تصادفات در ناجا جزو برترین‌های پلیس راه کشور شده است.

رئیس پلیس راه استان البرز با بیان اینکه در استان البرز نیم‌درصد راه‌های کل کشور وجود دارد، ادامه داد: بین ۱۲ الی ۱۸ درصد ترافیک کشور در استان البرز وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه البرز استان ویژه‌ای از نظر در اختیار داشتن راه‌های مواصلاتی است، عنوان کرد: آزادراه تهران- کرج پرترددترین آزادراه در غرب آسیا است.

گودرزی با بیان اینکه جاده چالوس، چهارمین جاده زیبا در دنیاست که در البرز وجود دارد، افزود: آزادراه کرج-قزوین تنها آزادراه است که تمام جریان‌های ترافیکی مانند سواری، مسافربری، باربری و ترانزیتی در این آزادراه در حال حرکت است.

رئیس پلیس‌راه استان البرز با اشاره به اینکه در البرز فقط به‌صورت تیمی می‌توان کار کرد، اظهار داشت: این همکاری سبب کاهش ۳۶ درصدی تصادفات فوتی در سال جاری نسبت به سال گذشته شده است.

وی با بیان اینکه در هفته پایانی فصل تابستان سال جاری ۱۱٫۵ میلیون تردد در راه‌های مواصلاتی استان وجود داشت، اضافه کرد: در هیچ کجای کشور سابقه چنین ترددی وجود ندارد.

گودرزی با اشاره به اینکه در عید فطر یک‌میلیون و ۶۵۰ تردد در استان وجود داشت، گفت: پلیس‌راه فقط به البرز خدمات نمی‌دهد و وصل‌کننده ۱۴ استان به پایتخت است.

وی با بیان اینکه پلیس البرز راه‌های تهران را هم پوشش می‌دهد، ادامه داد: اصحاب رسانه به ما در زمینه اطلاع رسانی کمک می‌کنند و یاریگر نیروی انتظامی هستند. در سال گذشته در بحث کاهش تصادفات فوتی در کشور کاهش ۱۰۰ درصدی در البرز وجود داشت و رتبه نخست را در کشور کسب کرد.