آغاز حضور رسمی برند شیائومی در ایران
آغاز حضور رسمی برند شیائومی در ایران

شرکت شیائومی یکی از بزرگترین تولید کنندگان مطرح محصولات الکترونیکی دنیا است که در سال ۲۰۱۴ محصولات این کمپانی تحت برند MI به بازار فناوری عرضه شد. این کمپانی با برند MI در دنیای  گوشی‌های هوشمند شناخته شده است و توانسته در سال ۲۰۱۷ جایگاه سومین تولیدکننده گوشی‌های هوشمند جهان را از آن خود کند. این […]

شرکت شیائومی یکی از بزرگترین تولید کنندگان مطرح محصولات الکترونیکی دنیا است که در سال ۲۰۱۴ محصولات این کمپانی تحت برند MI به بازار فناوری عرضه شد.

این کمپانی با برند MI در دنیای  گوشی‌های هوشمند شناخته شده است و توانسته در سال ۲۰۱۷ جایگاه سومین تولیدکننده گوشی‌های هوشمند جهان را از آن خود کند. این شرکت در خصوص طراحی گوشی‌های هوشمند، اپلیکیشن‌های موبایل، لپ تاپ ولوازم جانبی نیز فعالیت دارد.

برند می تولید محصولات مقرون به صرفه با کیفیت جهانی را سر لوحه کار خود قرار داده و همچنین این برند در محصولات زندگی هوشمند از جمله اینترنت اشیاء، لوازم خانگی هوشمند و محصولات سرگرمی نیز در دنیا مطرح است.

شرکت تسک میران، نماینده انحصاری فروش و خدمات پس از فروش برند می، در روزهای پایانی سال ۹۶ با افتتاح مرکز خدمات پس از فروش، حضور قانونی خود را در بازار ایران اعلام داشت.

این شرکت همچنین در راستای حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان تمام  گوشی های همراه خود را به صورت رجیستر شده به بازار عرضه کرده است و با اعلام حمایت کامل خود از طرح رجیستری، آن را اقدامی موثر و تحسین برانگیز در جهت جلوگیری از ورود کالای قاچاق به کشور می‌داند.