آمریکایی‌ها به خواست صهیونیست‌ها ایران را تحریم‌ می‌کنند
آمریکایی‌ها به خواست صهیونیست‌ها ایران را تحریم‌ می‌کنند

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آمریکایی‌ها به خواست صهیونیست‌ها و دشمنان اسلام تحریم‌های اقتصادی را علیه کشورمان پیاده می‌کنند. ، سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری در مراسم هفتمین روز شهادت شهید سجاد شاه‌سنایی اظهار داشت: انقلاب اسلامی تصریح کرد: همان‌طوری که رهبر معظم انقلاب فرمودند، به‌رغم برنامه‌ریزی‌های گسترده‌ دشمنان آنچه در فتنه اخیر […]

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آمریکایی‌ها به خواست صهیونیست‌ها و دشمنان اسلام تحریم‌های اقتصادی را علیه کشورمان پیاده می‌کنند.

، سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری در مراسم هفتمین روز شهادت شهید سجاد شاه‌سنایی اظهار داشت: انقلاب اسلامی تصریح کرد: همان‌طوری که رهبر معظم انقلاب فرمودند، به‌رغم برنامه‌ریزی‌های گسترده‌ دشمنان آنچه در فتنه اخیر به اثبات رسید رسوایی آن‌ها بود.

وی خاطرنشان کرد: فتنه اخیر سومین فتنه داخلی علیه انقلاب اسلامی بود و همان طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند این حاصل نبرد ۴۰ ساله ملت ایران در برابر دشمنان است، نبرد ملت با ضد ملت و ایرانی با ضد ایرانی.

سرلشکر جعفری تأکید کرد: مردم بصیر و هوشمند ما که باوجود همه مشکلات از جمله مسائل معیشتی، اقتصادی و بیکاری‌ در روزهای نخست برای نشان دادن اعتراضشان به صحنه آمده بودند به‌محض اینکه متوجه شدند عناصر ضدانقلاب، سلطنت‌طلبان و منافقان می‌خواهند از این اعتراض به‌حق مردم سوءاستفاده کنند صف خود را از آن‌ها جدا کردند.

وی گفت: مردم در اعتراض به چنین حرکت‌هایی در حمایت از نظام و محکوم کردن حرکات ضدانقلابی راهپیمایی کردند که این نشان از بصیرت، ایمان و عشق مردم به جمهوری اسلامی است که امروز پرچم اسلام را در دنیا بلند کرده و به اهتزاز درآورده است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: از خدا می‌خواهیم همه ما را رهرو راه شهیدان قرار بدهد و بصیرت، اعتقاد و ایمانی که دارند را به همه ما منتقل کند، خدا را شاکر هستیم که چنین اتفاقی افتاده است.

وی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب بارها فرموده‌اند که تعداد و درصد جوانان انقلابی ما از نظر کمی و کیفی امروز به‌مراتب بیشتر از درصد جوانان انقلابی است که در دوران دفاع مقدس در جبهه‌ها حضور پیدا کرده و جانانه از میهن و کشور دفاع کردند.

سرلشکر جعفری افزود: نارسایی‌هایی در کشور داریم، اما پای انقلابمان هستیم و مردم ما همواره این را ثابت کرده و در آینده نیز بار دیگر ثابت می‌کنند.

وی تصریح کرد: طبیعی است دشمنان ما شامل آمریکایی‌ها، رژیم صهیونیستی، متحدان و مزدوران آن‌ها و آل‌سعود خائن جنایتکار، منافقان و سلطنت‌طلبان علیه این نظام برنامه‌ریزی کنند، زیرا از ملت ما و جمهوری اسلامی که پرچم اسلام را بلند کرده به صورت پی‌درپی ضربه خورده و شکست‌های متوالی را در منطقه متحمل شده است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: دشمنان برای چیدن محصول جنگ اقتصادی با کشور ما برنامه‌ریزی می‌کنند. آمریکایی‌ها به خواست صهیونیست‌ها و دشمنان اسلام تحریم‌های اقتصادی را علیه کشورمان پیاده می‌کنند.

سرلشکر جعفری تأکید کرد: مهم این است که ما به این‌ افراد فرصت و زمینه ندهیم و البته راه آن را رهبر معظم انقلاب فرمودند. امیدواریم مسئولان و دولتمردان ما در بخش‌های مختلف همه همت خود را برای حل مشکلات اقتصادی مردم با توجه به بستر تحریم و فشارهای اقتصادی دشمن به کار برده و به‌صورت مضاعف تلاش کنند تا بار این فشارها بر دوش مردم محروم و مستضعف وارد نشده و در آینده نزدیک مسائل و مشکلات برطرف بشود.

فرمانده کل سپاه پاسداران همچنین در این مراسم گفت : افتخاری نصیب‌مان شد تا روحیه ایمان، معنویت، بصیرت، وحدت و انسجامی که در شما مردم عزیز استان اصفهان به‌ویژه این منطقه وجود دارد را از نزدیک دیده و در این مراسم شرکت کنم.

وی با بیان اینکه شهادت شهید سجاد شاه‌سنایی را خدمت پدر، همسر، مادر، خانواده و همه وابستگان این شهید تبریک و تسلیت عرض می‌کنم، گفت: این شهید تنها شهید مدافع انقلاب اسلامی در فتنه اخیر بود.

وی گفت: ان‌شاءالله خدای بزرگ ما را قدردان خون شهیدانمان کند که امروز هر چه اسلام و انقلاب اسلامی عزت، عظمت و اقتدار دارد همه مدیون خون شهیدان و خانواده‌های معزز آنها است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: از خدای متعال عاجزانه می‌خواهیم ما را هم در مسیر شهدا قرار بدهد و توفیق شهادت را نصیب ما بگرداند.

وی خطاب به حاضران در این مراسم بیان کرد: قدر این صفا، صمیمیت، زندگی ساده و محله خوب و دوست‌داشتنی را بدانید و ما را هم از دعای خیرتان فراموش نکنید.