برجام تجربه «تلخ و شیرین» دارد/دنیا فهمید آمریکایی ها مورد اعتماد نیستند
برجام تجربه «تلخ و شیرین» دارد/دنیا فهمید آمریکایی ها مورد اعتماد نیستند

حجت الاسلام علیرضا سلیمی عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح اقتصاد درباره تلاش ترامپ برای برهم زدن برجام، گفت: آمریکایی ها با فشار صهیونیست ها بدنبال واردکردن فشار بیشتر بر ایران هستند. وی در ادامه افزود: آنها می خواهند با فشار تحریم ها نگذارند جمهوری اسلامی در منطقه قدرت […]

برجام

حجت الاسلام علیرضا سلیمی عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح اقتصاد درباره تلاش ترامپ برای برهم زدن برجام، گفت: آمریکایی ها با فشار صهیونیست ها بدنبال واردکردن فشار بیشتر بر ایران هستند.
وی در ادامه افزود: آنها می خواهند با فشار تحریم ها نگذارند جمهوری اسلامی در منطقه قدرت پیدا کند، در حالی که در تفکر غلطی به سر می برند. زیرا امروز نظام ما برای کشورهای منطقه یک الگو شده است.
نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برجام تجربه ای تلخ و شیرین برای ما بود، تصریح کرد: تجربه تلخ از این بابت بود که زیر بار حرف آمریکایی ها رفتیم و خیلی چیزها را واگذارکردیم و در نکته شیرین آن هم باید گفت که دنیا فهمید آمریکایی ها مورد اعتماد نیستند.
حجت الاسلام سلیمی در ادامه اضافه کرد: اگر آمریکایی ها فکر می کنند که ایران با تغییر مفادی از برجام موافقت می کند، بدانند که خیالی واهی است و این مهم به هیچ وجه محقق نخواهد شد.