احضار مدیران کمیته ملی المپیک به مجلس برای بررسی اقدامات آسیایی
احضار مدیران کمیته ملی المپیک به مجلس برای بررسی اقدامات آسیایی

کمیسیون فرهنگی مجلس در نظر دارد تا یک ماه دیگر طی نشستی با مدیران کمیته ملی المپیک، گزارش اقدامات آنها برای اعزام کاروان به بازی‌های آسیایی را دریافت و بررسی کند.  فعالیت های این روزهای کمیته ملی المپیک از این حیث که غالبا در راستای بازی های آسیایی و آماده سازی کاروان اعزامی به این […]

کمیسیون فرهنگی مجلس در نظر دارد تا یک ماه دیگر طی نشستی با مدیران کمیته ملی المپیک، گزارش اقدامات آنها برای اعزام کاروان به بازی‌های آسیایی را دریافت و بررسی کند.

 فعالیت های این روزهای کمیته ملی المپیک از این حیث که غالبا در راستای بازی های آسیایی و آماده سازی کاروان اعزامی به این بازی ها انجام می شود، بر مجلسی ها و نمایندگان مرتبط پوشیده نیست از این رو آنها در نظر دارند طی نشستی با کمیته ملی المپیک در جریان اقدامات انجام شده در این زمینه قرار بگیرند.این موضوع یعنی فراخواندن مدیران کمیته ملی المپیک به مجلس در کمیسیون فرهنگی مطرح و مورد تائید هیات رئیسه این کمیسیون قرار گرفته است. بر همین اساس قرار است حداکثر تا یک ماه دیگر مدیران کمیته ملی المپیک به مجلس دعوت شوند تا با حضور در کمیسیون فرهنگی، گزارش کامل فعالیت ها و اقدامات انجام شده برای اعزام کاروان به بازی های آسیایی را ارائه کنند.

هجدهمین دوره بازی های آسیایی از ۲۷ مردادماه به میزبانی اندونزی آغاز شده و تا ۱۱ شهریورماه ادامه خواهد داشت.

دوچرخه‌سواری، تیراندازی، قایقرانی، شنا، شیرجه، واترپلو، دوومیدانی، سوارکاری،  جودو،  کوراش،  جوجیتسو،  ژیمناستیک،  سپک‌تاکرا، تیروکمان، فوتبال، تنیس روی میز، تنیس، اسکواش، شمشیربازی،  بوکس،  پنچاک سیلات،  سامبو،  سنگ نوردی،  کشتی آزاد، کشتی فرنگی،  وزنه برداری، تکواندو، کاراته، ووشو، بسکتبال پنج نفره، بسکتبال سه به سه، کبدی، والیبال،  هندبال و سه گانه رشته هایی هستند که قرار است ورزشکاران شان، ترکیب کاروان ایران در بازی های آسیایی را تشکیل دهند.