ادامه تهدیدهای بی‌اساس کاخ سفید علیه سوریه
ادامه تهدیدهای بی‌اساس کاخ سفید علیه سوریه

در ادامه جوسازی‌های آمریکا برای بهانه‌تراشی جهت حمله به سوریه، کاخ سفید اعلام کرد، در صورتی که نظام سوریه از سلاح‌های شیمیایی استفاده کند، واشنگتن به سرعت به این مسأله واکنش نشان خواهد داد. به نقل از راشاتودی، کاخ سفید اعلام کرد، در صورتی که بشار اسد، رئیس‌جمهوری سوریه از سلاح‌های شیمیایی استفاده کند، ایالات […]

در ادامه جوسازی‌های آمریکا برای بهانه‌تراشی جهت حمله به سوریه، کاخ سفید اعلام کرد، در صورتی که نظام سوریه از سلاح‌های شیمیایی استفاده کند، واشنگتن به سرعت به این مسأله واکنش نشان خواهد داد.

به نقل از راشاتودی، کاخ سفید اعلام کرد، در صورتی که بشار اسد، رئیس‌جمهوری سوریه از سلاح‌های شیمیایی استفاده کند، ایالات متحده به سرعت و با روشی مناسب به این امر پاسخ خواهد داد.

سارا سندرز، سخنگوی کاخ سفید در بیانیه‌ای اعلام کرد، ایالات متحده از نزدیک اوضاع در استان ادلب سوریه را دنبال می‌کند که در آن میلیون ها “غیرنظامی بی‌دفاع” با تهدید حمله قریب الوقوع نظام اسد با حمایت روسیه و ایران مواجه هستند.

در بیانیه کاخ سفید به این امر اشاره شد که دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا هشدار داده است که اجرای چنین حمله‌ای درگیری‌های فاجعه‌بار را به شدت تشدید می‌کند و جان صدها هزار تن را در معرض خطر قرار می‌دهد.

سارا سندرز عنوان کرد: مایل هستیم به صورت شفاف تأکید کنیم که موضع قاطعانه ما همچنان ثابت و پابرجا است.

او در ادامه ادعاهای بی‌اساس خود اظهار کرد: موضع ما عبارت از این است که ایالات متحده و هم‌پیمانانش در صورتی که بشار اسد تصمیمی مبنی بر استفاده مجدد از سلاح‌های شیمیایی اتخاذ کند، به سرعت و به صورت مناسب به آن پاسخ خواهند داد.