اروپای امروز درگیر چپ و راست است
اروپای امروز درگیر چپ و راست است

نخست وزیر کرواسی در گفتگویی مهمترین گزینه برای تحقق اهداف اروپایی را اعتماد به اصول و برنامه های تعیین شده آن عنوان کرد. «آندره پلنکویچ» نخست وزیر کرواسی در گفتگو با روزنامه آلمانی دی ولت درباره چشم اندازهای آتی اتحادیه اروپا اظهار داشت: زمانی پروژه ها و برنامه های از پیش تعیین شده اروپا می […]

نخست وزیر کرواسی در گفتگویی مهمترین گزینه برای تحقق اهداف اروپایی را اعتماد به اصول و برنامه های تعیین شده آن عنوان کرد.

«آندره پلنکویچ» نخست وزیر کرواسی در گفتگو با روزنامه آلمانی دی ولت درباره چشم اندازهای آتی اتحادیه اروپا اظهار داشت: زمانی پروژه ها و برنامه های از پیش تعیین شده اروپا می تواند در مسیر تحقق قرار گیرد که به واسطه گفتگو سطح همکاری میان کشورهای اروپایی افزایش پیدا کند.

وی افزود: اروپای امروز بعضا درگیر عوامفریبی احزاب راست و چپ است. کشورهای اروپایی باید از قابلیت کنترل احزاب استفاده کرده و آنها را به میانه بودن تشویق کرده و سوق دهند.

نخست وزیر کرواسی در خصوص انتخابات آتی اروپا خاطرنشان کرد: باید به این نکته توجه داشت که احزاب مردمی نقش مهمی در انتخابات پارلمانی ۲۰۱۹ اروپا ایفا خواهند کرد.

پلنکویچ در ادامه گفت: یکی از راههایی که می توان به تحقق اهداف و چشم اندازهای اروپا سرعت بخشید، اعتماد به سیاست های جاری و سیاست های تعیین شده است. اعتماد کشورهای اروپایی به برنامه ریزی های اروپا نقش موتور محرکه را برای اروپا خواهد داشت.