لزوم استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی در راستای توسعه ورزش
لزوم استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی در راستای توسعه ورزش

رئیس مجلس شورای اسلامی بر لزوم توسعه ورزش همگانی در کشور تاکید کرد و گفت: باید از ظرفیت های بخش خصوصی در راستای توسعه ورزش استفاده شود. به نقل از خانه ملت، علی لاریجانی در جریان سفر به استان قم، صبح امروز (پنجشنبه، ۲۵ آبان ماه) در دیدار با حسن عابدی مدیرکل ورزش و جوانان […]

رئیس مجلس شورای اسلامی بر لزوم توسعه ورزش همگانی در کشور تاکید کرد و گفت: باید از ظرفیت های بخش خصوصی در راستای توسعه ورزش استفاده شود.

به نقل از خانه ملت، علی لاریجانی در جریان سفر به استان قم، صبح امروز (پنجشنبه، ۲۵ آبان ماه) در دیدار با حسن عابدی مدیرکل ورزش و جوانان استان قم و رؤسای هیات های ورزشی این استان بر لزوم توسعه ورزش همگانی در کشور تاکید کرد و گفت: باید از ظرفیت بخش خصوصی در ورزش استفاده شود و در این راستا در جاهایی که مقررات اجازه داده پروژه ها به بخش خصوصی واگذار شود.

وی با تاکید بر لزوم هم افزایی بیشتر اداره کل ورزش و جوانان استان قم و شهرداری قم افزود: برای رفع مسائل مربوط به تیم فوتبال صبای قم باید تدابیری اتخاذ شود که این تیم پشتوانه مالی مستمر داشته باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم نیز در این جلسه گزارشی از عملکرد این اداره کل به رئیس مجلس ارائه و از حمایت های لاریجانی در خصوص توسعه ورزش قدردانی کرد.