اشتباهات داوری به اکسین لطمه زده است/ به لیگ برتر صعود می‌کنیم
اشتباهات داوری به اکسین لطمه زده است/ به لیگ برتر صعود می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال اکسین البرز گفت: اگر اشتباهات داوری در این فصل تا این اندازه به ضرر ما نبود، الان با فاصله نسبت به تیم‌های دیگر در صدر جدول بودیم. با اشاره به شکست مقابل خونه به خونه اظهار داشت: ۱۶ بازی در لیگ یک داشتیم و با افتخار می‌گویم فقط در یک بازی حریف […]

سرمربی تیم فوتبال اکسین البرز گفت: اگر اشتباهات داوری در این فصل تا این اندازه به ضرر ما نبود، الان با فاصله نسبت به تیم‌های دیگر در صدر جدول بودیم.

با اشاره به شکست مقابل خونه به خونه اظهار داشت: ۱۶ بازی در لیگ یک داشتیم و با افتخار می‌گویم فقط در یک بازی حریف از ما سر بود که آن هم همین بازی با تیم خونه به خونه بود. وگرنه در همه بازی‌های دیگر چه آنهایی که بردیم، چه آنهایی که باختیم و چه آنهایی که مساوی شد از حریف سر بودیم و فوتبال بهتری بازی کردیم.

وی در توصیف کلی شرایط تیمش بیان داشت: اکسین خیلی دیر بسته شد و درست چند روز مانده به شروع بازیها تیم را تحویل گرفتیم. بسیاری از بازیکنان فصل گذشته رفته بودند و بازیکن خاصی هم بیرون نمانده بود که بگیریم. چند بازیکن با تجربه که سالها از سن جوانی شان گذشته بود و چند بازیکن جوان کم و نام نشان را جمع کردیم و با هم دست یا علی دادیم. مسئولین تیم روز اول به من گفتند باید قول بدهی تیم را حفظ کنی. سطح توقع آنهابه نسبت به بضاعت تیم حفظ سهمیه در لیگ یک بود. اما حالا لطف خدا شامل حال ما شده و تیم رسما مدعی صعود شده است.

سرمربی اکسین بیان داشت: در آستانه پایان نیم فصل هستیم و با ۲۵ امتیاز شرایط خوبی در جدول داریم. این در حالی است که بودجه تیم نسبت به فصل گذشته بسیار کم شده، تیم را خیلی دیر بستیم و بدنسازی را در جریان بازی‌ها انجام دادیم. اشتباهات داوری هم به شدت به ضرر ما بود که اگر اینطور نبود همین الان به جای نفت مسجد سلیمان ما صدر جدول بودیم.

لطیفی گفت: تیم ما از کمترین حمایت در شهر و استان خودش برخوردار است. ما نه حمایت هوادار داریم و نه از حمایت مسئولین استانی برخورداریم. تنها یکی دو تن از اعضای هیات مدیره هستند که برای ما زحمت می کشند. ما انتظار داریم مسئولین استانی از تیم خودشان حمایت کنند. اما تا به امروز که به نیم فصل رسیدیم دریغ از یک مسئول که حتی برای سر زدن به ما به تمرین بیاید.

وی افزود: با قاطعیت می‌گویم اکسین در انتهای فصل حتما به لیگ برتر صعود می‌کند، اگر مسئولین استانی گوشه چشمی به این تیم بیندازند و قدری از ما حمایت کنند و مردم و اهالی فوتبال دوست کرج هم برای حمایت از ما به ورزشگاه بیایند. ما الان نه بازی خانگی داریم نه بازی خارج از خانه. با این وجود بهترین نتایج را در بازی‌های خانگی آوردیم و صدرنشین بازی های خانگی هستیم.

سرمربی اکسین اضافه کرد: این دردل‌ها را کردم تا بگویم تیم ما تا همین جا هم شاهکار کرده و من ممنون این بازیکنان با غیرت هستم که پای تیم ایستاده‌اند. بی تعارف می گویم من خودم از سه چهار تیم لیگ یکی پیشنهاد دارم اما پای تیمم ایستاده‌ام چون به این بازیکنان غیر از علاقه، اعتماد و اعتقاد دارم و می‌دانم آینده خوبی در انتهای فصل انتظار ما را می کشد.