اظهارات سخیف ترامپ ذات سردمداران آمریکایی را نشان می دهد
اظهارات سخیف ترامپ ذات سردمداران آمریکایی را نشان می دهد

 رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار با رئیس مجلس گینه بیسائو گفت: رئیس جمهور آمریکا به همه دشنام می دهد، و حرف های سخیفی می زند، این اقدام ذات سردمداران آمریکایی را نشان می دهد. به نقل از خانه ملت، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی عصر دیروز(دوشنبه، ۲۵ دی ماه) در حاشیه سیزدهمین کنفرانس مجالس کشورهای عضو سازمان […]

 رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار با رئیس مجلس گینه بیسائو گفت: رئیس جمهور آمریکا به همه دشنام می دهد، و حرف های سخیفی می زند، این اقدام ذات سردمداران آمریکایی را نشان می دهد.

به نقل از خانه ملت، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی عصر دیروز(دوشنبه، ۲۵ دی ماه) در حاشیه سیزدهمین کنفرانس مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی با «سیپریانو کاساما» رئیس مجلس گینه بیسائو دیدار و گفت و گو کرد.

لاریجانی در ادامه این دیدار با بیان اینکه کشور گینه بیسائو را دوست و برادر خود می‌دانیم، گفت: رئیس جمهور آمریکا به همه دشنام می دهد، چنانچه چند روز پیش در مورد ملت و کشورهای آفریقایی نیز حرف های سخیفی زد و این اقدام، ذات سردمداران آمریکا را نشان می دهد.

وی در ادامه با بیان اینکه آمریکایی‌ها با تکبری که دارند کشورهای دیگر را کوچک می شمارند، از این رو کشورها باید با یکدیگر وحدت داشته باشند، افزود: آمریکایی‌ها تروریست‌ها را به جان کشورهای منطقه می‌اندازند که این تروریست ها در منطقه خاورمیانه به نوعی عمل می کنند و در آفریقا به نوع دیگر عمل می‌کنند.

کاساما نیز در این دیدار با بیان اینکه ایران از جهات مختلف حمایت ما را خواهد داشت، گفت: ایران کشور بزرگی است و من به‌عنوان رئیس پارلمان های اتحادیه آفریقا همبستگی خود را با جمهوری اسلامی ایران اعلام کرده و اظهارات سخیف ترامپ علیه ایران را محکوم می کنم.

رئیس مجلس گینه بیسائو در پایان خاطرنشان کرد: همچنین تحریم‌ها و مجازات های بی‌اساس ترامپ علیه ایران را محکوم کرده و این نشست را فرصتی برای ابراز احساسات خالصانه خود نسبت به ملت و دولت ایران می دانم.