اعلام آخرین مهلت اعتراض به رتبه‌بندی روزنامه‌ها
اعلام آخرین مهلت اعتراض به رتبه‌بندی روزنامه‌ها

اداره کل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد: مدیران مسئول روزنامه ها حداکثر تا ۱۵ شهریور ماه فرصت دارند تا موارد اعتراضی خود را نسبت به نتایج اولیه سومین دوره رتبه بندی روزنامه ها مطابق بند ۱۲ شیوه نامه، برای بررسی در هیأت تجدید نظر ارسال کنند. از روابط عمومی […]

مطبوعات

اداره کل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
اعلام کرد: مدیران مسئول روزنامه ها حداکثر تا ۱۵ شهریور ماه فرصت دارند تا موارد اعتراضی خود را نسبت به نتایج اولیه سومین دوره رتبه بندی روزنامه ها مطابق بند ۱۲ شیوه نامه، برای بررسی در هیأت تجدید نظر ارسال کنند.

از روابط عمومی معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، نتایج ارزیابی اولیه سومین دوره رتبه بندی روزنامه ها پیشتر به صورت جدول مقایسه ای به نشانی الکترونیکی روزنامه ها ثبت شده در سامانه جامع رسانه های کشور ارسال شده و مدیران مسئولی که نسبت به ارزیابی اولیه روزنامه خود اعتراض دارند می توانند موارد اعتراضی را به ایمیل [email protected] یا شماره نمابر ۴۲۷۱۰۱۶۵ (اعلامی از طرف انجمن صنفی روزنامه های غیردولتی) ارسال کنند.
با پایان مهلت اعتراض، زمان بندی حضور مدیران مسئول یا نمایندگان تام الاختیار آنان در جلسه هیأت تجدید نظر به آنها اعلام خواهد شد.
مطابق برنامه ریزی انجام شده این جلسات از ۲۵ شهریور ماه آغاز خواهد شد.
این گزارش می افزاید: در بند ۱۲ شیوه نامه تصریح شده است در مرحله تجدید نظر هیچ مدرک جدیدی پذیرفته نمی شود و تنها به کیفیت و نحوه ارزیابی اولیه می توان اعتراض کرد.