شرکت پلیمر پاکت پرند زاهدان طی مراسمی با حضور نهاوندیان معاون اقتصادی رئیس جمهور و با تسهیلات بانک صنعت و معدن به بهره برداری رسید. به گزارش صبح اقتصاد و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن ، در این مراسم که استاندار سیستان و بلوچستان ، معاونین استاندار ، فرماندار زاهدان […]

بانک

شرکت پلیمر پاکت پرند زاهدان طی مراسمی با حضور نهاوندیان معاون اقتصادی رئیس جمهور و با تسهیلات بانک صنعت و معدن به بهره برداری رسید.

به گزارش صبح اقتصاد و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن ، در این مراسم که استاندار سیستان و بلوچستان ، معاونین استاندار ، فرماندار زاهدان و جمعی از مسئولین صنعتی و اقتصادی استان نیز در آن شرکت داشتند مدیرعامل شرکت ضمن اعلام این که شرکت پلیمرپاکت پرند زاهدان بعنوان یکی از اولین کارخانجات استان توانسته است از منابع ارزی صندوق توسعه ملی بانک صنعت و معدن استفاده نماید ، از حمایت بانک صنعت و معدن قدردانی کرد.

این شرکت که پاکت پلی پروپیلن لمینت شده تولید می کند از ۶ میلیارد تومان تسهیلات ثابت بانک صنعت و معدن و ۴ میلیون و ۲۰۰ هزار یورو از محل منابع صندوق توسعه ملی با قرارداد عاملیت این بانک استفاده کرده است.

بر اساس این گزارش، شرکت پلیمر پاکت پرند زاهدان در شهرک صنعتی زاهدان احداث شده و با بهره برداری از آن برای ۱۶۰ نفر شغل مستقیم ایجاد شد.