افت شاخص بورس در جریان معاملات امروز
افت شاخص بورس در جریان معاملات امروز

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه ۴۲۴ واحد افت کرد. در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه تعداد ۹۷۹میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزش ۵۴۶میلیارد تومان در ۶۲هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با افت ۴۲۴واحدی در ارتفاع ۹۸هزار و ۱۳۳واحد قرار گرفت. بیشترین تأثیر منفی بر حرکت دماسنج بازار سهام در […]

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه ۴۲۴ واحد افت کرد.

در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه تعداد ۹۷۹میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزش ۵۴۶میلیارد تومان در ۶۲هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با افت ۴۲۴واحدی در ارتفاع ۹۸هزار و ۱۳۳واحد قرار گرفت.

بیشترین تأثیر منفی بر حرکت دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای صنایع پتروشیمی خلیج فارس، معدنی و صنعتی گل گهر و ایران خودرو شد و در مقابل نمادهای معاملاتی نفت پارس، سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین و آسان پرداخت پرشین با رشد خود مانع افت بیشتر شاخص شدند.

شاخص‌های اصلی بازار سرمایه هم روز منفی را پشت سر گذاشتند به‌طوری که شاخص قیمت (وزنی ــ ارزشی) ۱۳۵واحد، کل (هموزن) ۴۵واحد، قیمت (هموزن) ۳۴واحد، آزاد شناور ۵۳۲واحد و شاخص‌های بازار اول و دوم به ترتیب ۴۱۱ و ۳۲۴ واحد رشد کردند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۳۰۴میلیون ورقه به‌ارزش ۲۳۴میلیارد تومان در ۳۴هزار نوبت، آیفکس ۵٫۴ واحد افت کرد و در ارتفاع ۱۰۸۹واحد قرار گرفت.